Klokkespotting

Fikk endelig fastslått at det er en RO jeg har sett brukt av Chris Noth i The Good Wife. Ante at det var RO etter å ha sett lenken mange ganger, men kan ikke huske å ha sett skiven før nå. For øvrig en god serie.
Florrick%20AP_zps7txvpi31.png
 
Gratulerer. En av få nydelige Breitling i mine øyne. Bra spottet forresten...
Takker... må si meg svært fornøyd etter å ha hatt den på armen i noen timer. Synes denne virkelig er en av de penere Breitling urene - at den er relativt gunstig priset trekker jo også opp :)
 
Takker... må si meg svært fornøyd etter å ha hatt den på armen i noen timer. Synes denne virkelig er en av de penere Breitling urene - at den er relativt gunstig priset trekker jo også opp :)


Er enig med at det er en av de fineste Breitlingene..
Den er ikke så rotete, men ganske sleek og nesten harmonisk.
Digger lenken :)
 
Rolex Yacht-Master II i gull/blå på en kollega, samme mann har også en Rolex Sub i gull/blå og en Omega Seamaster......
Påstår selv at han ikke er klokkeinteressert.....
 
Breitling navitimer på outdoor sport i Bergen i dag og en sub på nato på stoltzekleiven
 
Daytona med hvit skive på pensjonert fotballspiller. Vedkommende har spilt både i Norge og i store utenlandske klubber, for den som skulle bry seg om slikt. Jeg dro derimot ikke kjensel på han..
Klokka så jeg derimot, og prøvde å ta et bilde. Utspekulert gjenskinnsbilde, men dessverre skled jakka ned i siste liten:(

 
Junior Soprano med gull-Rolexen oppned. 1 1/2 sekund senere er den riktig vei. Han er rask som en klapperslange. :)

b5ea42eb15e44ce461f77430b6bb6169_zpscyfqui5i.jpg


18cb1685aa170d19bca9820ab65c1700_zpsetzwjpli.jpg
 
Daytona med hvit skive på pensjonert fotballspiller. Vedkommende har spilt både i Norge og i store utenlandske klubber, for den som skulle bry seg om slikt. Jeg dro derimot ikke kjensel på han..
Klokka så jeg derimot, og prøvde å ta et bilde. Utspekulert gjenskinnsbilde, men dessverre skled jakka ned i siste liten:(


Hadde ikke Lundekvam en hvit daytona til salgs på Finn for et år siden?
 
Spottet en Railmaster på skinn på polet i Walkendorfsgate idag. Pen klokke men ikke mulig å snikfotografere. Om vedkommende er her inne så må jeg si det var en imponerende handlerunde i samme slengen ;)
 
Cartier spottet i episode 3 av Marvel's Daredevil. Er ikke kjent nok med Cartier til å slenge ut hvilken modell det er.

cartier-daredevil_zpsd4730257.png
 
Fikk myse litt på denne, som satt på armen til min fars fetter. Han kjøpte denne Omegabutikken i Manila for en god del år siden, og var hans hverdagssliter.

Likte spesielt skiven i børstet sølvfinish.



Han nevnte i samme åndedrag at han og hadde et par Omegaer til, en Breitling, en Rolex og et Patek Phillipe dressur.