Klokkespotting

w=325;h=325;50105.jpg


Er det én Richard Mille caliber RM 052 man kan spotte her?
 
Breitling Tourbillon..

Spottet denne monstrositeten på en selger i et møte i dag. Én ting er fakes, men det må da være grenser for over the top :)

 
Hadde en artig dag i kantinen i Frydenbø Bygget i dag ( Frydenbø Marina Bergen).
Innehaveren av konsernet hadde på seg en flott Ulysse Nardin Maxi Marine, en flott ny Breitling Bentley på rubber på en mann ventende på taxi døråpningen, en Seamaster på nato som snappet opp resten av tomatsuppen og en ny Superocean på skinnrem på nabobordet:D
Fikk plustelig følelsen av å være i utlandet! Smilte godt for meg selv der jeg satt med min vintage Sub:mrgreen:
 
Spottet en Speedy pro på en litt for stor lenke i dag på rad 11 på 10:20-flyet fra London til Gardermoen.

Spottet også en helgull Rolex YM på samme fly. Tror det må være en av de minst classy klokkene i verden IMO :p
 
Spottet en Speedy pro på en litt for stor lenke i dag på rad 11 på 10:20-flyet fra London til Gardermoen.

Spottet også en helgull Rolex YM på samme fly. Tror det må være en av de minst classy klokkene i verden IMO :p

Å jeg som vurderer å legge ut en WTB på Rolex YM 16628 :cool:
 
Rolex Sub eller GMT på godt voksen mann som sykla Paris - Roubaix Challenge i helgen. Jeg hintet frempå at 30,3km med forferdelige brosteinsetapper kanskje ikke var optimalt for klokken, fikk jeg bare til svar "det er jo en rolex"..
 
Vintage Daytona (PN?) på Jason Statham. (Han står till höger om Rosie, klockan är på vänster arm) :rolleyes:



 
Spottet en pen Omega på en eldre kollega idag, og fikk litt historie bak klokken. Han hadde arvet den av sin far, som kjøpte den ny i 1967, som en arvtager til et gullur fra 1911. Den har og vært hverdagsuret til begge, siden '67.
Den har blitt vedlikeholdt jevnlig, og traver videre som ny.

 
Kunde med ROO med skinnrem og røde detaljer på skiven. Ga han skryt for klokken ( kona begynte å le, så regner med at han må nok ha mast litt om å få plass i budsjett for klokken ), og lurte på om han var medlem her, noe han dessverre ikke var :(

Men fy søren, AP'er skiller seg skikkelig ut! Hvertfall de to ROO jeg har sett på jobb:)
 
Nettopp kommet hjem fra 3 dagers kurs i Wien/Østerrike + fabrikkbesøk i Slovakia:
Rolex Day Date 36mm observert på kursholder, Rolex Explorer 2 white dial på kollega fra Luxemburg.
Samt Rolex 16610 observert på Quality Manager på fabrikken vår i Slovakia.
 
Spottet en super avenger chrono tt? og en sub på flyet til Gran Canaria i går og i dag lå det en med omega po chrono ved bassenget.