Klokkespotting

Ja, da aner jeg ikke hva han driver med. Jeg snakket meget varmt om de klokkene jeg hørte rykter om, kom gjerne innom med AP'en en dag! @HCWL
 
Er på Lilleaker nå, og har på APen ;) Men regner med at du ikke er på jobb? @Canelo

On topic: Spottet en Hublot Big Bang Rosé gold på Joe & The Juice på Frognerplass i dag ;)
 
Spottingbonanza på veg til jobb i dag. Først en AT på bussen, så en Speedy på en som satt og drakk kaffe på Espresso House, før en med two tone Daytona gikk forbi meg 30 sekunder senere.
 
  • Liker
Reaksjoner: Teddy91
Tag Heuer Aquaracer på mann i setet ved siden av meg på SK309 fra Haugesund til Oslo i dag morges. Vrient å ta bilde - må innrømme at jeg føler litt ubehag med tanken på å bli catchet mens jeg tar bilde av klokka til en fremmed mann. Synes derfor dette er en ganske artig tråd når jeg ser hva noen av dere andre får til!
 
Fikk kompliment av hyggelig ansatt på Høyer Bergen tidligere i dag for Speedyen min. Glemte å spørre hva han hadde på armen selv, men det var noe med fluted bezel i all fall. Så ut som en nyere Datejust, men kunnskapen min om de er såpass begrenset at jeg er langt fra sikker.
 
Fikk kompliment av hyggelig ansatt på Høyer Bergen tidligere i dag for Speedyen min. Glemte å spørre hva han hadde på armen selv, men det var noe med fluted bezel i all fall. Så ut som en nyere Datejust, men kunnskapen min om de er såpass begrenset at jeg er langt fra sikker.

Var det han svenske med skjegg? Han har en flott Daytona med hvit skive ihvertfall, hyggelig fyr.
 
Var det han svenske med skjegg? Han har en flott Daytona med hvit skive ihvertfall, hyggelig fyr.

Han snakket jeg også med her om dagen, kom inn 5 minutt før de stengte så han ba meg komme igjen neste dag og snakke klokker, han hadde da på seg en datejust II med fluted bezel og blå skive som jeg selv hadde tidligere. Gikk rett hjem å sjekket kjøp salg/finn. Fyy for en nydelig klokke det var!
 
Han snakket jeg også med her om dagen, kom inn 5 minutt før de stengte så han ba meg komme igjen neste dag og snakke klokker, han hadde da på seg en datejust II med fluted bezel og blå skive som jeg selv hadde tidligere. Gikk rett hjem å sjekket kjøp salg/finn. Fyy for en nydelig klokke det var!

Da var det nok han jeg snakket med ja. Må vel ha vært en DJ II jeg så han med i går, for det var definitivt ikke en Daytona. Høres ut som jeg må tilbake dit snart for å se på Daytonaen da :)
 
Omega PO 42 mm med keramisk bezel på norges-nato ved Christiania Torg tidligere i dag.
 
Richard mille helgull med dia skull skive i Bien (Sveits). Var visst ikke populært å stirre på klokken, kompisen kom bort og sa en hel masse på Fransk (med en litt truende undertone). Type dress og tattiser på hender og opp langs halsen :/
 
Spottet en fyr med en gmt på nato på salsa i Bergen på 17 mai, slo av en prat, fyren var åpenbart klokkeinteressert men hadde ikke hørt om TS o_O
 
  • Liker
Reaksjoner: Fredrik4628
Richard mille helgull med dia skull skive i Bien (Sveits). Var visst ikke populært å stirre på klokken, kompisen kom bort og sa en hel masse på Fransk (med en litt truende undertone). Type dress og tattiser på hender og opp langs halsen :/

Så du fikk altså ikke prøve den etter en hyggelig "klokke prat"?:D
Virker ikke som om dette var noen typer å erte på seg:eek:
 
Så du fikk altså ikke prøve den etter en hyggelig "klokke prat"?:D
Virker ikke som om dette var noen typer å erte på seg:eek:

Nei, absolutt ikke.
MEN! Kommer nettopp tilbake fra et veldig hyggelig besøk hjemme hos Thomas Prescher, det er noe av det sykeste jeg har vært med. Han forteller alt, ikke noe hemmelige hemmeligheter der. Og jøss for noen klokker ham lager, han kan tenke utenfor boksen.

25a8cbb6bf9b363603e5a6f053f2d954_zpsjslzubuz.jpg


4928da6d0ba69cd0ba7f79176ef4c000_zpsookfutqu.jpg
 
Redigert: