Klokkespotting

Ed Sheeran har hengt for mye med John Mayer
Ed_sheeran_Patek_5974.jpg
 
Sitter og ser på "Hjemme hos Kloppen" på TV2, og begynte å lure på hvilken klokke det er "Fingern" har på seg her?

Beklager dårlig bilde, men noen får kanskje noe ut av det?

 
Hadde ikke handlet dyre vintage-klokker hos de dog. Jeg gjorde meg nok litt upopulær når jeg påpekte at Exploreren aldri var blitt levert med jubilee og at bezelen til både red og 5513 gikk begge veier.

Heldigvis hadde kollegaen min og selger allerede blitt enige om pris:rolleyes:[/QUOTE]
Var innom en bruktsjappe for kunst, antikviteter og klokker i Montevideo for en liten uke siden. En kollega av meg handlet lommeur der.

De hadde mye spennende. Legger ut noen bilder:











Hadde ikke handlet dyre vintage-klokker hos de dog. Jeg gjorde meg nok litt upopulær når jeg påpekte at Exploreren aldri var blitt levert med jubilee og at bezelen til både red og 5513 gikk begge veier.

Heldigvis hadde kollegaen min og selger allerede blitt enige om pris:rolleyes:

Bezelen på 5513 skal jo gå begge veier den...;)

Edit: For sent ute med dette så jeg nå..
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Morten P
Ingen bilder dessverre, men spottet en Audemars Piguet Royal Oak 15202 på en mann i 30 (?) årene på 17.mai frokost.
 
Har i dag vært i møte med en delegasjon fra Sør Korea. Sjefen i firmaet hadde et flott gullur som stakk ut av ermet. Det var ikke situasjonen for å kikke nøyere på den, men jeg er rimelig sikker på at det var en Vacheron Constantin med månefase og kronograf i gult gull.
Er vi da på ref 47112?
 
Var i brullup på lørdag og spottet Orient Bambino på likesinnet. Etter litt klokkeprat skiftet han til Speedy mk3. Kul klokke...

Forøvrig mye annet fint å se også, bl.a. en flott PP Aqanaut.
 
  • Liker
Reaksjoner: Gubben11
Var i brullup på lørdag og spottet Orient Bambino på likesinnet. Etter litt klokkeprat skiftet han til Speedy mk3. Kul klokke...

Forøvrig mye annet fint å se også, bl.a. en flott PP Aqanaut.

Begynner interessen å bli en besettelse når man tar med to klokker i bryllup? :D

Så en kollega med Bambino her forleden, men ellers ser jeg aldri noe spennende :(
 
Autavia Jo Siffert på gårsdagens episode av Pawn Stars Las Vegas. 1970 mod med boks og papirer. De ble enig om $8K, men lurer fælt på hva prisen ble ut fra sjappa.
7DFA030C-8E97-437C-B894-06AC6A2EC93C_zpswyzjulz3.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Dingle