SantaMonica
Støttemedlem
Det er ikke bare hardcoregutta som går med digitale Casio nå til dags.
Tror det er skuespillerens egen klokke, han har den på i Oz også.
Hadde en hyggelig aften med noen ryddige herremenn på Lørdag. Fikk prøve og føle på både Helgull YM2, Stål YM2 og en gammel fin Explorer.. Samt noe dyre rosé greier fra Ulysse Nardin.. Var for gira til å tenke på forumet, men må si jeg likte YM2 mye bedre på hånda en på bilder.. Rett og slett lekker!
Hvem er dette?Avisene har brukt denne karen som tapet på sidene sine i dag. Jeg er ikke i janteklubben, men at man er ørlite misunnelig skal jeg ikke legge skjul på
Uansett, la merke til noe edelt på håndleddet, later til å være en AP RO Chrono på reim.
Gustav Magne Witzøe, er vel 24 år eller noe, med landets største formue. Salmar-arving.Hvem er dette?
Æsj!!!
Null respekt for desert-spisere. Kjenner jeg får bittelittegranne oppkast i munnen min nå.
Hvorfor? Han kan vanskelig lastes for å være sønn av sine foreldre?Æsj!!!
Null respekt for desert-spisere. Kjenner jeg får bittelittegranne oppkast i munnen min nå.
Æsj!!!
Misunnelsens grønne spøkelse tar mange formerLitt ut av konteks her.
Det er uret hans på bildet, som for mange her inne er "grail materiale", som gir meg litt vemmelse, når en fjott flasher dette.
Når det er sagt, så er det i mitt hode grisekult at f.eks. Mohn gir bort så store deler av formuen sin.
Ingen fortjener arv, goder skal skapes gjennom arbeid ..... eller Lotto