Tar en til - Tysk Kampfswimmer messer fra ww2, her snakker vi relativt sjeldent stål med mye bronse, får ta til takke med Panerai 721 som er en limited remake av Kampfswimmer-ur laget med hjelp av Rolex til Tyske marinedykkere i 1944.
Randall, som i Randall Adventures?Randall er ikke toppen av næringskjeden når det gjelder stål & herding men de lager feltkniver som leverer, dessverre er det litt som Rolex - Ventelister. (Kjennere vet hva dette er. )
Vis vedlegg 138183
Nei, Randall Knives, Orlando USA.Randall, som i Randall Adventures?
Ja. Solide kniver. Jeg har ca. tre år venting igjen før jeg får min.Randall er ikke toppen av næringskjeden når det gjelder stål & herding men de lager feltkniver som leverer, dessverre er det litt som Rolex - Ventelister. (Kjennere vet hva dette er. )
Super kniv, A-1 er en real kriger, min fikk kjørt seg i felt.25% hos G-max/ G-sport på det meste i butikken
Da måtte det bli en A1 på meg.
Trenger vel ikke mer å dra med meg en øks på tur.
Vis vedlegg 140948
25% hos G-max/ G-sport på det meste i butikken
Da måtte det bli en A1 på meg.
Trenger vel ikke mer å dra med meg en øks på tur.
Vis vedlegg 140948
Følger opp med en liten oppdatering på oppgradering.
Smalt med en ny slire til min nye A-1, fordi fu whiskey tango.
Jeg må nok mene at sliren er litt dramatisk i designet, så spørs om jeg gidder så skremme andre turgåere og campere i marka.
Kjøpt på hjemmesiden deres på tilbud, anbefales for denne prisen - også gikk det rimelig og kjapt med frakt!
De sendte med noen rekker med plaster, det er kjekt med mine tidligere erfaringer..
Vis vedlegg 143327 Vis vedlegg 143328 Vis vedlegg 143329 Vis vedlegg 143330 Vis vedlegg 143331