Dette er rått, hva med å lage en mere "Operativ" kniv, 3,5 - 4,5 tommer blad, mere tyngde fram og sikring av hånd? Jeg kunne glatt bestille en kniv av deg.Mindre tradisjonell kniv nå, i et epoxy materiale. Laminert blad fra Håkonsen. Vis vedlegg 172040Vis vedlegg 172041
Alt er mulig, har fundert på å kjøpe et hunter blad bra Brusletto. Er jo hakket mer "operativt"Dette er rått, hva med å lage en mere "Operativ" kniv, 3,5 - 4,5 tommer blad, mere tyngde fram og sikring av hånd? Jeg kunne glatt bestille en kniv av deg.
Nei, dette er i min verden ikke godt nok, du må ha et seriøst stål med god herding, utforming kan justeres. Skal vi ta en kaffe og videreføre ?Alt er mulig, har fundert på å kjøpe et hunter blad bra Brusletto. Er jo hakket mer "operativt"
Nei, dette er i min verden ikke godt nok, du må ha et seriøst stål med god herding, utforming kan justeres. Skal vi ta en kaffe og videreføre ?
Kult, likte spesielt nr. 2 på øverste rad fra høyre.jøss, en knivtråd her. Uten at jeg har lagt merke til det...
Jeg har de siste 3 årene hatt en voksende samling av kniver, og det er vel spesielt lommekniver som jeg har "oppdaget" i denne perioden, og kjøpt mest av. Samlingen bærer nok litt preg av at jeg er fersk i gamet, og mangler litt retning, men nå begynner jeg få en føling både med hva jeg liker og hva jeg trenger. 2020 blir nok ett interessant år med en del utskiftninger.
Mine vanlige kniver er ikke så veldig interessante, jeg har stort sett fokusert på brukskniver, så det meste der kommer fra Mora og Fällkniven, så for å begrense omfanget litt, tok jeg ett familiefoto av de lommeknivene som jeg har for hånden.
Vis vedlegg 174973
Noen er spredd litt rundt, så ikke alle kunne stille. Jeg ser at det i alle fall mangler Spyderco Spydiechef og Fox Suru CF, men mulig flere
Kult, likte spesielt nr. 2 på øverste rad fra høyre.