Ikke juks å bruke Google til å søke opp info som kan passe med bildet, men reversible bildesøk er juks. Problemet er bare at dette er umulig å ta tak i, så dette må folk bare ta på sin egen ærlighet og hvor mye glede de tar av å vinne på denne måten (om noen i det hele tatt gjør det). Ser det er flere ærlige personer her så langt så det virker positivt![]()
Puuhh, det var godt! Uten google hadde ikke jeg hatt noen glede av å delta i denne konkurransen, da min kunnskap om klokker og ur er relativt under middels. Men ved å delta i slike uformelle og artige konkurranser som dette, er meget lærenyttig for meg.
Reversible bildesøk??? hva erdet og hvordan fungerer det? Er visst mer lærdom der ute jeg kan tilegne meg![]()
De må dra seg i arbeid, så vi andre får sjansen til å få med oss fremskrittene i konkurransen![]()
oh yes @akr!
IWC er riktig, de elegante linjene fra Cal.89 er gjenkjennelige og det finnes faktisk noen få eksemplarer av YachtClub´en med dette verket. Det er flere kasser med myke former hos iwc på 60/70tallet som kan minne om en YachtClub men det som karakteriserer en YC er at verket er montert på "silentblocks".
Well done!
ref. 2611 var den eksakte ref.