Hugo Cabret
Støttemedlem
Ikke juks å bruke Google til å søke opp info som kan passe med bildet, men reversible bildesøk er juks. Problemet er bare at dette er umulig å ta tak i, så dette må folk bare ta på sin egen ærlighet og hvor mye glede de tar av å vinne på denne måten (om noen i det hele tatt gjør det). Ser det er flere ærlige personer her så langt så det virker positivt
Puuhh, det var godt! Uten google hadde ikke jeg hatt noen glede av å delta i denne konkurransen, da min kunnskap om klokker og ur er relativt under middels. Men ved å delta i slike uformelle og artige konkurranser som dette, er meget lærenyttig for meg.
Reversible bildesøk??? hva erdet og hvordan fungerer det? Er visst mer lærdom der ute jeg kan tilegne meg
De må dra seg i arbeid, så vi andre får sjansen til å få med oss fremskrittene i konkurransen
oh yes @akr!
IWC er riktig, de elegante linjene fra Cal.89 er gjenkjennelige og det finnes faktisk noen få eksemplarer av YachtClub´en med dette verket. Det er flere kasser med myke former hos iwc på 60/70tallet som kan minne om en YachtClub men det som karakteriserer en YC er at verket er montert på "silentblocks".
Well done!
ref. 2611 var den eksakte ref.