Kopier/fakes på Finn.no

Jeg er generelt skeptisk til folk som gjerne vil ha oppgjør i edelmetaller. Men frister jo å bestille noen American Eagle-mynter med Tungsten i fra Kina og se hvem som kommer best ut av den handelen. :p
 
Auda!

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50928361&searchclickthrough=true&searchQuery=Rolex

61_760726808.jpg
 
Selger skal ha 65000 for denne, kjøpt i swiss og ikke kfitering, ja med F ikke V. Men moms er betalt da, så han svindler ikke Staten i det minste..

Vet vel ikke hvor lurt det er å terge på seg sånne nisser, men klarte bare ikke la være..
 
Synes denne ser mistenkelig ut, blanding av dårlige bilder og bilder tatt fra urverket.no. Får ikke typene på bezelen til å stemme, iallefall ikke med den nyeste smp med keramisk bezel.

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=51424232

Blanding av mye rare bilder der. Men de tre siste ser jo så dårlige ut at de må være av klokken han selger.
Har forøvrig hatt en veldig spesiell maildialog med selger. Måtte faktisk skrive at jeg ikke skjønte et kvekk av hva han mente, og at jeg heller ikke var interessert i å finne det ut :D
 
Blanding av mye rare bilder der. Men de tre siste ser jo så dårlige ut at de må være av klokken han selger.
Har forøvrig hatt en veldig spesiell maildialog med selger. Måtte faktisk skrive at jeg ikke skjønte et kvekk av hva han mente, og at jeg heller ikke var interessert i å finne det ut :D


Jeg snakket med denne karen igår. Spurte blandt annet hvor stor klokka var og om følgte med boks og papirer. Svaret var : 21 cm, uten boks og papirer. Sjekket også opp adressen, og det er ikke registrert noen med hans navn der.
 
Jeg snakket med denne karen igår. Spurte blandt annet hvor stor klokka var og om følgte med boks og papirer. Svaret var : 21 cm, uten boks og papirer. Sjekket også opp adressen, og det er ikke registrert noen med hans navn der.

Men en Seamaster på 21 cm blir lii minste laget for meg. Selv om jeg kunne lagt boks og papirer ved siden av.... Det er nok en luring!

:cool: