Hva i himmelens navn er det som foregår med kontrollen hos finn.no om dagen?
De har jo sluppet gjennom flere slike "100% KOPI!" i det siste.
Nå tar det av på FINN.NO Tenk og slippe igjennom denne????
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28165507
Hva i himmelens navn er det som foregår med kontrollen hos finn.no om dagen?
Jeg trodde han var en seriøs kar, jeg... Hvorfor er annethvert bilde av en Daytona og annethvert av den GMT-masteren? Og hvorfor er det bilde av en lenke, når klokka kommer uten lenke? Og hvorfor er det bilde av hangtag´en til en Sub LV?
Her har nok ikke herr Lidi vært våken når annonsen ble lagt inn...
Årets dårligeste fake på en PCG GMT, finn fjerner den annonsen sikkert snart nå
Akkurat... Kan du ikke, for oss uopplyste, informere om hva som gjør denne til en fake?
Jeg stusset litt over datovisningen. Noe annet?
jegJa, der var det jo ganske mye som ikke stemte... Var også inne på tanken om service dial og nye visere og bezel. Men crown guards var jo ganske åpenbare.
Edit: Rolex sluttet visstnok med pointed crown guards i overgangen mellom 1963 og 1964.
Hei rkjersem.
Takker for tilliten, syns dette er en trist sak, å det svekker troverdigheten til tidssonen da amatører begynner å sende mailer til Finn om at de må fjerne annonser for varer som er fake også viser det seg att varen ikke er fake.
Viktig att spesialist uttalelser kommer fra spesialister. Att Anders tipser Finn om fake annonser er bra, han har tydeligvis kunnskapen som kreves. Men når noen andre prøver seg som ikke har det så blir det for dumt.
Nå må jeg bruke tid på å overbevise sikkerhets avdelingen på Finn om att klokken er ekte.
Å ikke minst sverter Karlfr og Jayeff navnet mitt. Så håper dere sender en mail til Finn å beklager feilen deres.
Rolex Sports modeller er noe jeg kan. I 2002 holdt jeg foredrag hos Christies i New-York før en diger auksjon, om nettpp rolex Submariner. Sist jeg var på Nurk treff for 7-8 år siden, arrangerte Dag Submariner treff, da hadde jeg med meg 12 forskjellige Submarinere. Det var stor aktivitet rundt kofferten til Preben.
Trist sak for både meg å Tidssonen.
Mvh. Preben
...
Takker for tilliten, syns dette er en trist sak, å det svekker troverdigheten til tidssonen da amatører begynner å sende mailer til Finn om at de må fjerne annonser for varer som er fake også viser det seg att varen ikke er fake...
...
Hei rkjersem.
Takker for tilliten, syns dette er en trist sak, å det svekker troverdigheten til tidssonen da amatører begynner å sende mailer til Finn om at de må fjerne annonser for varer som er fake også viser det seg att varen ikke er fake.
Viktig att spesialist uttalelser kommer fra spesialister. Att Anders tipser Finn om fake annonser er bra, han har tydeligvis kunnskapen som kreves. Men når noen andre prøver seg som ikke har det så blir det for dumt.
Nå må jeg bruke tid på å overbevise sikkerhets avdelingen på Finn om att klokken er ekte.
Å ikke minst sverter Karlfr og Jayeff navnet mitt. Så håper dere sender en mail til Finn å beklager feilen deres.
Rolex Sports modeller er noe jeg kan. I 2002 holdt jeg foredrag hos Christies i New-York før en diger auksjon, om nettpp rolex Submariner. Sist jeg var på Nurk treff for 7-8 år siden, arrangerte Dag Submariner treff, da hadde jeg med meg 12 forskjellige Submarinere. Det var stor aktivitet rundt kofferten til Preben.
Mvh. Preben