Kopier/fakes på Finn.no

Mye av dette så skremmende ekte ut!

Det tenkte jeg også. Jeg satt i sikkert ti minutter og tittat på deres "explorer II" ved siden av bilder av en ekte, og jeg ser virkelig ingen forskjeller som ikke kan skyldes fotograferingen.

Husk at bildene ikke trenger å være av hva de faktisk sender deg om du skulle kjøpe noe, men en del av det der ser man jo strengt tatt at er en ny lume som ser gammel ut f.eks ;)

FUCK YOU KJARTAN TRANØY.

Fuck you for at du prøver å pushe noe billig ræl som dette for fire tusen kroner. Fuck you for at du prøver å innbille folk at nyprisen på noe sånt er $1295. Fuck you for at du prøver å innbille noen at dette er et kvalitetsprodukt med Cotes de Geneve-dekor.

Om noen skulle vøære interessert i å kjøpe dette skrotet, kan det fås for under $100 på ebay.

Sitat fra hans siste annonse: skal starte bedrift så starter med droppshipping,har fåt til en meget god avtale med en leverandør så kan komme med gode priser.

Lykke til som daglig leder kJARTAN.

Sitat fra hans siste annonse: skal starte bedrift så starter med droppshipping,har fåt til en meget god avtale med en leverandør så kan komme med gode priser.

Lykke til som daglig leder kJARTAN.

"Fuck You Finn.no" er vel på sin plass. Selger må vel være en av dem Finn har fått flest klager på. At han fremdeles får lov til å holde på er utrolig

Her er en kar som skal selge det som for meg ser ut som en helt ordinær gammel Datejust "i 18k hvitt gull" (ja, riktignok med hvitt gull i bezel, som alle andre 1601,16014 osv....)
Eldre DJ i hvitt helgull er i alle fall mer enn jeg har hørt om

37k så er den din

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28986666

Tviler på han blir nedringt av kjøpere, for å si det sånn.

Tror nok bare det er en liten skrivefeil fra hans side. Han skriver jo også at verditakst er like over 50k, så jeg tror ikke det er noe forsøk på svindel dette her. Prisen er kanskje noe høy...

Det er nok bare en eier som ikke skjønner forskjell på verditakst og markedsverdi ...

Hei,lurer på om noen kan svare for meg ang 2 stk ur på Finn. Selgeren heter Kenneth og han har en Breitling Colt til 7500- og nå også en Omega Chrono hvit m sølv til 8500.-,begge uten noen boks og ingen type bet på Omega.
Er dette ekte klokker eller?

Morten

Hei,lurer på om noen kan svare for meg ang 2 stk ur på Finn. Selgeren heter Kenneth og han har en Breitling Colt til 7500- og nå også en Omega Chrono hvit m sølv til 8500.-,begge uten noen boks og ingen type bet på Omega.

Morten

Har du en link til annonsene? (Ja, jeg er lat og gidder ikke å lese...) :p

.....ligner litt på IWC,Breitling og Chopard faktisk.
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28798196

Hmmm, det var noe kjent med den sekundviseren;)

+1

Ytterst sjelden jeg lar meg friste til å kommentere annonsene som innimellom frekventerer finn.no.
Men denne var fiffig.

Når merket på uret i tillegg er noe så kreativt som "OUYAWEI"....
Da får jeg assosiasjoner til en lett gryende advarsel som "Unna meg".... (jfr. Stay away")
- eller den litt mer reserverte hva-har-vi-her-opplevelsen, etterfulgt av "Å ja vel" når man oppdager dette "uret" egentlig bare skal forbli hos selger...
:cool:

Colt

Morten

Det er grei pris for en nyere Breitling quartz. Hvis papirer er ekte (serienummer stemmer med klokka, sertifikatet og garantikort) er det bare å slå til. Brukte bokser kan du kjøpe for par hundrelapper. Lykke til...