Kopier/fakes på Finn.no

Re: Sukk, fake på Finn.no (igjen!)

"brukt 5-6 ganger". Nå, det er jeg litt skeptisk til. Synes jeg ser rikelig med hairlines selv på de noe dårlige bildene.
Men fake er det altså ikke. Pen klokke!

Bildet er av en fake, men om det bare er lånt fra nettet vet jeg jeg jo ikke. Det er jo noen fryktelig late Finn-annonsører innimellom.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20150586

86_-916855280.jpg

Annonsøren har forsøkt å kvitte seg med en sort daytona kjempelenge. Sett han annonsere siden tidlig i høst, litt av og på. Alltid med et cheezy-bilde. Nå er imidlertid prisen betraktelig lavere. Kanskje det er tynt med urinteresserte i Moldetraktene..

Bildet er defintivt fra nettet, det er i alle fall ikke en 09 modell av ekte sort.

Jeg drev og forhandlet med han i sommer. Siden jeg da holdt til i Ålesund. Men han er standhaftig på pris, så er nok derfor han ikke har fått solgt den, skulle da ha 60000,- selv om flere av samme modell lå ute til 55000,-, kan godt tenkes at den klokken han selger faktisk er ekte..

Bilder som dette er jo ikke akkurat måten å tiltrekke seg seriøse kjøpere, om han faktisk skulle ha en ekte Daytona til salgs :roll:

Etter hva jeg husker, har jeg handlet med han en gang - en GMT Master II. Rask og ryddig transaksjon, han hadde etter det han fortalte en god del Rolexer.

Med min fulgte det med en faktura fra Bjerke med spesifisert mva, så den var sikkert tatt på utførsel.

Ja, snakk om godt kjøp :mrgreen: Lurer forresten på om de må betale for annonsene når de blir avvist i etterkant??

i mangel av andre ting og gjøre og i en viss eksamensrus så sendte jeg mail til sistnevnte selger og spurte om kloken var ekte (jeg vet jo svaret men alikevell)
Her er svaret jeg fikk:

"kompis jeg lurer ikke folk her.okey alle selger falske varer her i finn.no eksempel kopi iphone kopi xbox kopi klokka.jeg sier ikke at den er ekte jeg advarer folk at det er falsk kopi kjønner du..jeg har betalt 25 kroner til dere jeg vil ha min 25 kroner tilbake okey?"
"

Hahahahahaha :roll:

Må være det dummeste jeg har hørt på lenge, for en nisse! :mrgreen:

:D

Godt med en latter om morgenen. Husk å rapportere alle fakes, kanskje en kollektiv innsats hindrer Finn i å bli stappfull av søppel. Jeg synes ikke salget i seg selv er så opprørende,men misliker støyen de representerer i en ellers ok markedsplass.

jsf skrev:
"Breitling for sell"
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20198677

Nogenlunde engelskkunskaper tipper jeg på at flesteparten av Breitling-eiere kan. :p

jsf > Det var dette med å se flisen i sin brors øye, men ikke bjelken i sitt eget......

Forøvrig er kunnskap noe man har og ikke kan.... ?

Vel, ta det ikke så tungt...alle kan gjøre feil. :mrgreen: