Kopier/fakes på Finn.no

Her prøver nok noen og selge en fake, ved å late som de ikke vet det selv. Selv billdet er hentet fra en replika side.
Seamaster 300 M Chrono Diver 41,5 mm - FINN Torget

Eller, og dette skjer overraskende ofte, folk tar ikke bilde av klokken de faktisk har til salgs men går på internett og finner første og beste bilde på images.google.com + modellnavn.

Oddsen her er jo egentlig ganske god for at han har en ekte klokke, men uten bilder av den faktiske klokken - hvem vet ?
 
Arne Bergum Lie

Denne karen selger:

alle klokkene er mekaniske med seiko innmat her er det ingen batterier, glasset er av safir og huset på klokken av rustfritt stål.
Klokkene er laget i kina å er desverre ikke ekte, men de ser helt like ute å ingen vil kunne se forskjell på disse kontra ekte merke klokke til flere titusner av kroner

Her har du et par bilder til som er litt bedre, har bare mobiltlf kamera så bilden blir ikke helt bra, men du ser hvor hemningsløst fine klokkene er.

"Emporio armani" klokken går for 900 kr
"Porsche designe" klokken går for 2500 kr
"TagHeuer klokkene går for 2600 kr pr stk
"Breitling" klokkene skal jeg ha 3200 kr pr stk
"Rolex klokkene" skal jeg ha 3900 kr pr stk



Diverse kjempeflotte klokker - FINN Torget
 
Da er det vel bare og svare.

Hei og takk for svar.

Jeg er meget interessert i klokkene du selger.

Håper du kan akseptere kontant betaling. Kontantene er trykket på ekte papir og blekket har også helt like farger som på ekte penger. Kontantene er dessverre lagd hjemme, men de ser helt like ut å ingen vil kunne se forskjell på disse kontra ekte penger til mange tusen kroner.

Hører fra deg.

Fritt etter http://nickhacko.blogspot.no/2010/07/aussie-websites-cash-in-on-counterfeits_07.html
 

Ja, får helt vondt inni meg når jeg ser at folk selger sånt.
En ting er at han her er ærlig og sier at det er fakes,
men han vet da f*en ikke om de som kjøper det av ham er like ærlige
og så sitter en stakkar med skjegget i postkassa!
Begge er like ille!
Ser jo ut som denne karen kjøper klokkene i Kina for å selge de her i Norge med profit!!!
 
Ja, får helt vondt inni meg når jeg ser at folk selger sånt.
En ting er at han her er ærlig og sier at det er fakes,
men han vet da f*en ikke om de som kjøper det av ham er like ærlige
og så sitter en stakkar med skjegget i postkassa!
Begge er like ille!
Ser jo ut som denne karen kjøper klokkene i Kina for å selge de her i Norge med profit!!!

Der er riktig ille, men jeg foretrekker en ærlig tulling fremfor en Kjartan anyday :D
 
Ja, får helt vondt inni meg når jeg ser at folk selger sånt.
En ting er at han her er ærlig og sier at det er fakes,
men han vet da f*en ikke om de som kjøper det av ham er like ærlige
og så sitter en stakkar med skjegget i postkassa!
Begge er like ille!
Ser jo ut som denne karen kjøper klokkene i Kina for å selge de her i Norge med profit!!!

Var i Kina for 7 år siden og skal innrømme at jeg kjøpte et par fakes for moroskyld. De kostet tross alt 75kroner stykke og gikk et par mnd. 3900kr for Rolex WTF?

Den skinnjakka for 9500kr WTF?

Total idiot!!
 
Jeg er mere confused over at det er et forum medlem som selger den.

Flaut at det er en sambygding. Ille at det er fake. Muligens enda værre at det ikke er lagt noe som helst innsats i å ligne på originalen (utover navnet). Formildende omstendigheter for annonsen er at teksten ikke engang nevner merket det prøver å etterligne. Huff!
 
Skjønner jeg har dritt meg skikkelig ut,håper den kan tilgives.
annonsen er trukket,de som eventuelt tok kontakt ang annonsen fikk klar beskjed om at dette ikke var ekte klokke.
Håper jeg ikke fremstår som en idiot i fremtiden da dette ikke kommer til å skje igjen.

Mvh Morten
 
Bansaaiiii! Nei Baisaio ... nei Baiosaio?
Fuck that ... Breitling Navitimer-fake av verste sort,
men hva med salgspitchen: "... Automatisk - Slipper batteri"
50_1153473943.jpg

FINN.no - Mulighetenes marked