Denne Gammel Breitling for Bentley - FINN Torget har ikke finn.no klart å fjerne
Dykkerklokke Bentley selges til den som byr mest.
Men det viktigste er at det er noen som interesserer seg for denne klokken og tar godt vare på den.Det er en spesiell historie bak den.
Den lader ved at du rister den fra side til side.Da er det nå inni der som lader opp klokka. Alt fungerer i urverk.Reim følger ikke med.
Denne Gammel Breitling for Bentley - FINN Torget har ikke finn.no klart å fjerne
Kanskje man skal by noen kroner for å få den ut av markedet. Den kan jo egne seg som skje/søkke når isfiskesesongen er i gang.
Ikke på finn, men på qxl.
Rolex Daytona Winner 1992 - Selges av samirmontaan fra Oslo på QXL.no
At noen bruker QXL i det hele tatt er meg et mysterium, makan til useriøs side. At tvaksjonen bruker denne siden for sine auksjoner er for meg bare useriøst.
Jeg vet ikke helt hva dette er for noe, men ikke noe jeg hadde slått til på i alle fall...
Rolex) Jeg selger min exlusive kloke montblanc ekte gull I kronograf
Denne annonsen ble fjernet for noen dager siden, men ser nå at den er tilbake!
Han har klart å rette opp i litt skrivefeil da Ikke mont blank som det var tidligere
Nå heter det faktisk Rolex
Har lagt ute på finn tidligere, tydeligvis uten hell. Så vidt jeg forsto det sist, så var det en klokke kjøpt på auksjon av noe slag og derfor er den ikke komplett.
klokkesamler?10 strøkne klokker med koffert selges i drammen.
Ikke fake, men ikke noe fint! Sjekk prisen!
Redigerte denne jeg, da den nok er real, bare ufattelig stygg ...og omtalt annet sted her på sonen
Den er nok løselig basert på en ekte Day Date men real er den ikke.