Kopier/fakes på Finn.no

Det var rart, selgeren har solgt mye dyre klokker så tviler på at den er fake. Kanskje sende en mail og høre hvorfor det er oppgitt feil cal i kortet?
 
Det var rart, selgeren har solgt mye dyre klokker så tviler på at den er fake. Kanskje sende en mail og høre hvorfor det er oppgitt feil cal i kortet?

Eg ser denne seljaren har tre klokker til sals no - og same seljar har oppgitt tre forskjellige adresser på Oslo vest, ikkje noko telefonnummer, ikkje tillitsvekkande.
 
Men det er nok mange som ikke ønsker og oppgi sitt tlf. nummer og hvor dem bor når dem skal selge en dyr klokke før dem er sikkere på at kjøper er en seriøs og redelig fyr...
 
Eg ser denne seljaren har tre klokker til sals no - og same seljar har oppgitt tre forskjellige adresser på Oslo vest, ikkje noko telefonnummer, ikkje tillitsvekkande.

Jeg ser bekymringen din. Selgeren heter Inge Thomas Ravlo, samme mannen som drev/driver fineurverk.no

Jeg har aldri hørt noe negativt om selgern, men har hatt litt kontakt med han ved en anleding og han fremstod for meg som en ordentlig type.

Angående garantikortet kan det se ut som om han har brukt garantikoretet til en av de andre klokkene han selger på klokken du nevner her Timebandit.
 
Usikker på om jeg skulle poste her eller i "kjøpetips". Kan vel ikke være ekte vare?

Tja, mener bestemt selger er ganske aktiv på finn, og de ser da ekte ut?

Man får mye mer som smeltegull...

Hvor mange gram veier en helgull lenke? Er det hule eller massive ledd? Hvor mange karat? Uansett, muligens det er noen kroner å tjene på salg til smelteverk, men det er jo innamri hyggelig for oss klokkeenutsiaster at de selges til noen som bryr seg om gammalt stål og gull, og attpåtil trenger dem:) !!!
 
Tja, mener bestemt selger er ganske aktiv på finn, og de ser da ekte ut?

Hvor mange gram veier en helgull lenke? Er det hule eller massive ledd? Hvor mange karat? Uansett, muligens det er noen kroner å tjene på salg til smelteverk, men det er jo innamri hyggelig for oss klokkeenutsiaster at de selges til noen som bryr seg om gammalt stål og gull, og attpåtil trenger dem:) !!!

Ja, ikke sant. Hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg ringt om møte hos AD på flekken...Veier ikke en helgull lenke 60-70gram?

EDIT: Da var den avvist...(heldigvis :D)
 
Ja, ikke sant. Hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg ringt om møte hos AD på flekken...Veier ikke en helgull lenke 60-70gram?

EDIT: Da var den avvist...(heldigvis :D)

Annonsen kunne lurt meg:( Uansett, betaler aldri ei krone for slikt uten å kjenne selger fra eks. TS / transaksjon hos AD.
 
Jeg fatter ikke at denne annonsen får bli stående på finn.no
Dette er helt elendig google-oversettelse og et typisk tegn på at her er det noe muffens.
"- Betingelser for jeg vill ikke kontater med privat selger. "
Vil "catherine Svendesen" ikke ha kontanter av private kjøpere eller vil hun ikke ha kontakt med annonseselgere?
omega spedmaster - FINN Torget
 
Jeg fatter ikke at denne annonsen får bli stående på finn.no
Dette er helt elendig google-oversettelse og et typisk tegn på at her er det noe muffens.
"- Betingelser for jeg vill ikke kontater med privat selger. "
Vil "catherine Svendesen" ikke ha kontanter av private kjøpere eller vil hun ikke ha kontakt med annonseselgere?
omega spedmaster - FINN Torget

Ja, det er noe merkelig med den norsken der...
 
Hun har prøvd seg tidligere

:mad:
Jeg fatter ikke at denne annonsen får bli stående på finn.no
Dette er helt elendig google-oversettelse og et typisk tegn på at her er det noe muffens.
"- Betingelser for jeg vill ikke kontater med privat selger. "
Vil "catherine Svendesen" ikke ha kontanter av private kjøpere eller vil hun ikke ha kontakt med annonseselgere?
omega spedmaster - FINN Torget

Mener å huske å sett at "cathrine Svendesen" har prøvd å selge denne tidligere på finn. Hun heter Arroyo til mellomnavn, så det kan kanskje forklare den dårlige norsken!:cool:
 
Redigert: