Har ingen grunn til å si at dette er en fake, men noe muffens må det være.
Han svarer ikke på epost, "stock"foto, svensk tekst... Skulle ikke forundre med om denne også befinner seg i utlandet en plass.
Har noen fått noe svar på denne?
Vridbar bezel og greier!
Sendte han en mail for gøy, regnet med det var en scam. Klokken befant seg i Lübeck i Tyskland, når jeg sa jeg hadde familie der som kunne møte han, ble det plutselig veldig stille.
Ikke sjekket, men antar dette er samme Explorer som car nevnt her tidligere, og som helt riktig befant seg i Tyskland, men oppgitt adresse nord for Oslo, samt tlf registrert i Trondheim. Styr unna ...
Caveat emptor!
Sendte denne mail til han:
Hei.
Hva menes med symbolske modell? Dette har jeg ikke hørt om tidligere. Er klokken i Norge? Selges den med box og dokumentasjon?
Fikk denne til svar:
Hei,
Dette er en bestselger.
Vennligst gi meg beskjed!
Hilsen
Nick
Valgte å legge på noen tusenlapper og gå for denne i stedet
Rolex Explorer II - ref. 16570, rett fra storservice! - FINN
Jupp, samme selger. "Nick" foreslo at jeg sendte ham penger så kunne jeg finne noen innen EU jeg stolte på, og gan sende klokka dit, så jeg slapp mva ..jadda ...
Uten at jeg har hatt den riktige modellen i hånden selv, er det vel mye som tyder på at dette er skummelt..
Tag Heuer Carrera - Hvit dail - FINN Torget
Tag Heuer Carrera - svart - FINN Torget
Tror man skal holde seg unna her ja.
Alle Grand Carrera modellene jeg har sett er vanntett til 100m, og ikke 200 som det står på den hvite. Pluss at det egentlig skal stå automatic der.
Min navnebror gir seg ikke ...nå til en pris hvor nok i allefall en eller flere løper rett i fella.
Rolex GMT. - FINN Torget
Rolf
(dvs ikke fake-Rolex-Rolf ...)