Kopier/fakes på Finn.no

"Gull" "hublot"

Hublot i gull til under ti store... Jadda... HUBLOT - FINN Torget
Lurer meg på om finn.no har noe som helst kontroll på annonser, eller om "avventer kontroll" bare er spill for galleriet.
*edit* rapportert til finn.
 
Redigert:
Foreslår at noen av dere som bor i Oslo avtaler å møte f2f hos urmaker for ektehetssjekk og trygg betaling. :p
 
Nå kan det jo være at det er RWen som koster 9900,- og ikke Hubloten:confused:

Ja, jo... Det kan tenkes, mulig jeg var snar på avtrekkeren her, men dannet meg et bilde ut ifra inntrykk på selgers diverse annonser, og mine tidligere erfaringer på finn.
Jeg er nokså fersk her inne, så om du mente å gi meg et subtilt hint Mogens, så er det tatt:cool:
 
Tag Heuer Pendulum til 2000,-


Fikk ikke opp bilde i linken over, men fant denne på finn også:
Pendulum - FINN Torget

Med "original eske" og alt. Såvidt jeg vet, er det ingen i verden som produserer ur av magnetisk 440 stål (knivstål). I alle fall ikke mekaniske ur. Prisen og bildene sier jo uansett sitt, dette er en særdeles dårlig kopi. Denne tipper jeg koster 50 USD på stripa i Guangzhou eller Shenzhen. Til og med tannhjulene og urverket du ser gjennom baklokket er fake! Dette er en jævla quartz.
 
Redigert:
SS Sub med TT Blue SUB skive - merkelig combo?

Synes denne ser litt rar ut. Ser at selger har plenty av andre varer til salgs også, til og med en Sea-Dweller Double Red.

Denne sub'en ser dog ut som om den har skiven som tilhører en gull/stål blue sub (det er gullfarge på timemarkørene og viserne, mens selve klokken og bezelen er i stål uten gull):

Rolex Submariner - FINN Torget
 
Synes denne ser litt rar ut. Ser at selger har plenty av andre varer til salgs også, til og med en Sea-Dweller Double Red.

Denne sub'en ser dog ut som om den har skiven som tilhører en gull/stål blue sub (det er gullfarge på timemarkørene og viserne, mens selve klokken og bezelen er i stål uten gull):

Rolex Submariner - FINN Torget


Det har vært skrevet om denne figuren som selger denne klokken i andre tråder.

Se etter i Rolex Pan Am Tråden.

:)
 
Synes denne ser litt rar ut. Ser at selger har plenty av andre varer til salgs også, til og med en Sea-Dweller Double Red.

Denne sub'en ser dog ut som om den har skiven som tilhører en gull/stål blue sub (det er gullfarge på timemarkørene og viserne, mens selve klokken og bezelen er i stål uten gull):

Rolex Submariner - FINN Torget


Rolf har vel en egen tråd her inne tror jeg. Tror ikke det noen som har handlet fra han her inne. Det meste rundt han virker en smule suspekt. Hadde jo vært veldig bra om det var ekte varer, men har mine tvil.



Edit: Jacek var litt før ute der.
 
Redigert: