Kopier/fakes på Finn.no

Vil faktisk si at dette er utvilsomt fake! Se nøye på bilde av GMT'en og på rehauten (ringen mellom skiven og glasset med RolexRolexRolex etc gravert) bokstavene er på INGEN måte perfekt linet opp som på en ekte. Samt om man ser nøye på både "116610LN" og "116710" så ser man han holder plastikk tilbake på lenken (ser den stikker ut såvidt på begge bildene) Dette siste er ikke noe garanti for fake såklart, men påfallende da det er slik de aller fleste fakeklokkene kommer levert ...
Nei, dette lukter møkk lang vei.
Rolex Gmt II - FINN Torget

som du skriver 2frusnu99, så stemmer ikke skriften på rehauten, "Rolex" skal begynne på 9, 12 etc. Det KAN selvfølgelig være en veldig sjelden modell hvor dette var feil.... 8-P
... eller at jeg blingser på annonsens bilde....
Men jeg tviler på det. Det er nok noe spooky her.....

:cool:
 
De er fake. Altfor fet Rolexlogo i glasset kl 6, mangler krone inne i rehaut kl 6, generelt lite markante bokstaver på skive, Odd farge på tall indekser på bezel. Dette er relativt gode fakta til sikkert noen tusen.. Jævla fucker!

Sendte han en Mail om å fjerne rælet!!
 
Redigert:
Heldigvis er de priset rimelig ihht markedsverdi (faktisk litt over om det hadde vært ekte men uten papirer) så i hvertfall forhåpendtligvis få som slenger seg på i affekt over lav pris. Men måtte sånne folk bare brenne ...

Og @Teffen83 jeg synes på ingen måte at du tråkket feil i å legge denne ut først, snarere tvert imot. Og om du så skulle ha tråkket feil, så fulgte jo undertegnede og Timekeeper i såfall opp med hele hundegården:Dnei, sånt ræl må bare outes først som sist

Edit:Sub'en er jo faktisk priset akkurat sånn at noen på jakt etter en kan finne på å slå til. Sendte akkurat mail til Finn.no jeg og ...
 
Redigert av en moderator:
Heldigvis er de priset rimelig ihht markedsverdi (faktisk litt over om det hadde vært ekte men uten papirer) så i hvertfall forhåpendtligvis få som slenger seg på i affekt over lav pris. Men måtte sånne folk bare brenne ...

Og @Teffen83 jeg synes på ingen måte at du tråkket feil i å legge denne ut først, snarere tvert imot. Og om du så skulle ha tråkket feil, så fulgte jo undertegnede og Timekeeper i såfall opp med hele hundegården:Dnei, sånt ræl må bare outes først som sist

Edit:Sub'en er jo faktisk priset akkurat sånn at noen på jakt etter en kan finne på å slå til. Sendte akkurat mail til Finn.no jeg og ...

Takk for tilbakemelding FnuSnu99!
Hehe... Jeg er imponert over responsen på slike saker (gjelder dere begge som har sendt melding til selger), men det er jo for j#%&% dersom noen skulle betale for senere å finne ut at de 30k + ble "pøst" ut til en hustler.

Får håpe at deres meldinger gjør at selger trekker annonsene fra Finn!

Bra jobba og god helg til dere! :)
 
Redigert av en moderator:
Jeg skrev: Fjern de fake Rolexene fra finn før jeg ringer politiet og sender dem på døra di. Noen kan sakene sine vettu. Støgt!

Fikk svar: Tror du må se en gang til.
 
Har sendt ham to forskjellige mailer nå, fra forskjellig kontoer. Hvor jeg feks sier jeg kjøper den forutsatt at jeg får åpne den og verrifisere urverket ... ikke noe svar enda:0)

Edit: Fikk svar nå faktisk "ok" ikke noe mer ...men, om han VET det er fake selv så er det jo en smule rart at han sier ja til at jeg åpner urverket? Hmm, kan det være at han har kjøpt katta i sekken selv her, og prøver flippe noe han tror er ekte? Ja ja, fake er det åkke som i allefall.
 
Redigert:
Sendte han en mail i går selv, hvor jeg stiller flere spørsmål om klokkene, samt disse papirene som han kanskje har et sted (ref selger). Null svar her heller! ;)
 
Var faktisk i kontakt med denne selgeren og møtte han før sommeren angående Rolex Submariner Gull/Stål - FINN Torget
Den var skikkelig herja og i dårlig stand, men så etter alt jeg kunne dømme ekte ut. Lå da ute for 35'.

Han var en svær kar som hadde drevet med kick-boxing eller noe.. Var forsåvidt hyggelig fyr men merket med en gang at dette ikke var en fyr til å stole på. Ble enda mer skeptisk da han plutselig dro opp en Rolex til Rolel Datejust Gull/stål med diamant bresel og Diamant skive. som han lurte på om jeg ville kjøpe til dama. Så tak han frem noen småposer med løse diamanter jeg skulle få for halv pris.... ehh. Takk for seg!

Han sa han skulle selge unna for å kjøpe en Yachtmaster i gull.

Døm selv, jeg fant det relativt mistenkelig.
 
Redigert:
Var faktisk i kontakt med denne selgeren og møtte han før sommeren angående Rolex Submariner Gull/Stål - FINN Torget
Den var skikkelig herja og i dårlig stand, men så etter alt jeg kunne dømme ekte ut. Lå da ute for 35'.

Han var en svær kar som hadde drevet med kick-boxing eller noe.. Var forsåvidt hyggelig fyr men merket med en gang at dette ikke var en fyr til å stole på. Ble enda mer skeptisk da han plutselig dro opp en Rolex til Rolel Datejust Gull/stål med diamant bresel og Diamant skive. som han lurte på om jeg ville kjøpe til dama. Så tak han frem noen småposer med løse diamanter jeg skulle få for halv pris.... ehh. Takk for seg!

Han sa han skulle selge unna for å kjøpe en Yachtmaster i gull.

Døm selv, jeg fant det relativt mistenkelig.

Haha, jadda ...høres HELT legit ut dette her. Kanskje noe som bør sees på av noen @Tom Henriksen?
 
Redigert av en moderator:
Printscreen

Hva med å ta printscreen av annonsene slik at de kan stå skrekk og advarsel, ikke minst slik at man kan jobbe seg tilbake i tråden å se hva slags annonser postene refererer til?
 
Mulig jeg husker helt feil, og er uansett ikke ment som et angrep på noen her inne.
Skal være den første til å beklage og slette post hvis jeg tar feil.

Det som står før tallene i mailadressen i den annonsen, var ikke det tidligere et brukernavn her inne?

Edit: var et annet forum, my bad!!!
 
Redigert: