Kopier/fakes på Finn.no

Buyers be aware!

Ganske sikker på at dette er Joachim Blix, KONGEN over fakes her i Norge! Har vært mye omtalt her på forumet tidligere, men stilt i det siste. Muligens han har gått over til ekte nå? Men jeg ville iallefall aldri gjort en handel med denne typen!
 
Han har jeg aldri hørt om. Velkjent kar som selges fakes?

Han har iallefall prøvd å selge meg et 10 talls fakes for noen år tilbake. Tror også flere ble "rammet" her inne av hans sjarmerende salgstriks. Hvor domme vi er som kjøper ekte når fakes nesten er bedre om dagen osv :) fin fin type! :cool:
 
Jeg ser ikke noe feil. Subdials er plassert litt over senter, noe som er riktig. Fakes har ofte disse sentrerte. Kan ikke umiddelbart se noe annet jeg stusser over heller.
 
Buyers be aware!

Ganske sikker på at dette er Joachim Blix, KONGEN over fakes her i Norge! Har vært mye omtalt her på forumet tidligere, men stilt i det siste. Muligens han har gått over til ekte nå? Men jeg ville iallefall aldri gjort en handel med denne typen!

Dette er Blix, sjekket han opp på instagram, hvor han har lagt ut bilde av denne klokken for 1 uke siden, sammen med bl.a. to gull Hublot, gull AP, gull Rolex, gull Breitling for Bentley. Pluss noe som ser ut som en stål AP og en to Tag´s. Altså veldig mange klokker i et høyt prissjikte (om de er ekte). Han har jo tidligere blitt bustet i å ha fake klokker, så at denne Breitlingen er ekte tviler jeg på.
 
Dette er Blix, sjekket han opp på instagram, hvor han har lagt ut bilde av denne klokken for 1 uke siden, sammen med bl.a. to gull Hublot, gull AP, gull Rolex, gull Breitling for Bentley. Pluss noe som ser ut som en stål AP og en to Tag´s. Altså veldig mange klokker i et høyt prissjikte (om de er ekte). Han har jo tidligere blitt bustet i å ha fake klokker, så at denne Breitlingen er ekte tviler jeg på.

Alle disse AP/Hublot osv er FAKE som pokker! han har selv sagt det i ein mail til meg der han prøvde å selge de til meg. Men om han nå har snudd og kjøpt seg en ekte(som han tydligvis ikke hadde råd til) er jo mulig. Han har jo trossalt boks og noe som ser ut som papirer på denne? Jeg ville uansett ikke forhandlet med denne typen kun basert på holdning.
 
Alle disse AP/Hublot osv er FAKE som pokker! han har selv sagt det i ein mail til meg der han prøvde å selge de til meg. Men om han nå har snudd og kjøpt seg en ekte(som han tydligvis ikke hadde råd til) er jo mulig. Han har jo trossalt boks og noe som ser ut som papirer på denne? Jeg ville uansett ikke forhandlet med denne typen kun basert på holdning.

Ekte kinesere faker både bokser og papirer. Kvitteringer fra Bjerke tror jeg ikke de tar seg av (enda). Ut fra bildene kunne det være interessant å spørre om hva han mener er "papirer"!

8-P
 
Skiven tilsvarer vell gult gull? muligens bare dårlig/feil belysning? Eller bare fake ;) Ikke vet jeg :)


Det er dette jeg også stusser litt på. Skiven og bezel markeringer tilsvarer gult gull eller tt. Men det ser ikke ut som gult gull? Ellerså begynner jeg og se dårlig tror jeg. I de papirene som er lagt ved i nytt bilde i annonsen skimter jeg 116528 som tilsier at hele klokken er i gult gull. Da blir det ihvertfall veldig dårlig fremstilt på bilde. :confused: Skulle veldig gjerne likt og se ref nummer mellom lugs. Og jeg ville lagt ut flere bilder på en klokke til 130000,-