Kopier/fakes på Finn.no

Det er greit å se bilder av fake-klokker, slik at man kan se hva man skal se etter... Det er for lett å bli lurt!
Derfor er det fint å kunne se bildene! :cool:

8-/
jeg sliter med å følge logikken. Lærte du noe av bildene over? Kan man ikke argumentere på samme måte for faktisk å kjøpe en fake?

Det finnes etter hva jeg forstår egne replica-nettsteder. Den som vil se bilder av fakes finner dem der. Ingen grunn til å vise dem her også.
 
jeg sliter med å følge logikken. Lærte du noe av bildene over? Kan man ikke argumentere på samme måte for faktisk å kjøpe en fake?

Det finnes etter hva jeg forstår egne replica-nettsteder. Den som vil se bilder av fakes finner dem der. Ingen grunn til å vise dem her også.

ser heller ingen grunn til å stikke hodet i sanden.
Det er en tråd om kopier/fakes tilsalgs på finn.no. Bilder av kopi klokker som ligger tilsalgs burde da etter min logikk være velkommen her.

Å begynne å linke til replica nettsteder er noe helt annet.
 
jeg sliter med å følge logikken. Lærte du noe av bildene over? Kan man ikke argumentere på samme måte for faktisk å kjøpe en fake?

Det finnes etter hva jeg forstår egne replica-nettsteder. Den som vil se bilder av fakes finner dem der. Ingen grunn til å vise dem her også.

ikke for å være frekk, men vil du ikke se logikken?

om bildene blir lagt ut vil det jo bli som en advarsel, man kan bruke de som referanse for å se hva som er give-aways på en fake. jeg personlig hadde ikke sett forskjell på mange ekte og uekte ur. Men! om jeg hadde hatt bilder av replikas/fake/franken vil det bli mye enklere (jeg kan selvfølgelig sitte å søke en hel kveld,men det å vite at her inne er det flere bildesett med fakes gjør det litt enklere).

samtidig synes jeg godt at fake-annonser kan være avbildet, gjerne med navnet til selger til spott og spe slik at man ikke trenger å handle fra de ved en senere anledning.

mvh
stian
 
Kontrollen av sidene har blitt utelatt. Egentlig burde TS sende en faktura til Finn for "Utført kvalitetskontroll". Det virker ikke som de bryr seg om fake som legges ut.

Når vi tar kontrollen gratis...

8-/
 
Redigert av en moderator: