Kopier/fakes på Finn.no

Ja, her er det definitivt sakset bilder.
Jeg sier heller ikke at selgeren bedriver ''snusk'' - men annonsen ''skurrer'' sånn som den er presentert nå og det får varsellampene til å blinke:cool:
 
Ja, her er det definitivt sakset bilder.
Jeg sier heller ikke at selgeren bedriver ''snusk'' - men annonsen ''skurrer'' sånn som den er presentert nå og det får varsellampene til å blinke:cool:

Uten å uttale meg om ektheten, eller lignende, så var jeg i kontakt med selger. Han kjørte den type tone som gjorde at jeg holdt meg unna, ref. ´buy the seller´.
 

Beklager, litt ut av sammenheng kanskje. Men det ble sagt tidligere lenger bak i tråden at denne manglet "lug holes" og derfor ikke var ekte?

Jeg mente så jeg hadde lest noe sånt som at det ikke var "lug holes" etter en gang i 2003.
Etter litt googling, fant jeg dette. Må ha vært her jeg har lest det for en stund siden:

Svar nummer åtte på denne siden:
What are "lug holes"? - Rolex Forums - Rolex Watch Forum

Og så var det ganske mye om dette temaet faktisk:
https://www.google.no/search?q=lug+holes+rolex+site:www.rolexforums.com&rlz=1C1CHMO_noNO561NO561

Noen bilder av forskjellige modeller med og uten Lug Holes:
Rolex Forums - Rolex Watch Forum - View Single Post - holes vs no holes..
 
Denne "manglet" lugholes fordi det var 50/50 bilder av SD og DSSD. Var nok ikke noe kupp å gjøre der gitt..

Edit: De fleste bildene var også naturlig nok hentet fra vilkårlige steder på nettet.
 
Redigert:
Denne "manglet" lugholes fordi det var 50/50 bilder av SD og DSSD. Var nok ikke noe kupp å gjøre der gitt..

Edit: De fleste bildene var også naturlig nok hentet fra vilkårlige steder på nettet.

Aha. Skjønner litt mer nå. :rolleyes:
Her lærer man noe hver dag. Beklager misforståelsen og feilpostingen tidligere. Jeg har hengt meg litt mer opp i GMT II, og satt meg litt bedre inn i den historikken om dagen. :)