Kopier/fakes på Finn.no

Er noen av disse ekte? Annonsens utforming for øvrig gjør at jeg tviler.... For øvrig en nokså elendig salgsannnonse, hvordan er det mulig å by på bakgrunn av den informasjonen som er gitt?
 
Det sier vell sitt når det er så lite tekst i annonsen? Han kunne i det minste skrevet hvilke ur han har. :roll:
 
sendte fyren en mail, han sa det ar div tag,breitling,rolex osv men replikaer..
var da ærlig om ikke noe annet..feet samling..
 
Jeg hadde også vært ærlig. Tenk den straffen du kunne fått om du lurte noen.:eek:
 
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27338282

Hmm... Dette er et motemerke. Klokkene fra dem ligger på amazon og andre sider for opp mot $500. Denne klokken og ref.nr. er ikke å finne noe annet sted enn på finn.no når man googler... Hvilke tanker gjør man seg da? Navnet i annonsen er heller ikke registrert på den adressen som oppgis og telefonnummeret er registrert på en person med et annet navn og på en annen adresse...

For øvrig opplyser selger om at det er livstidsgaranti på diamantene og at klokken kan repareres hos alle butikker som selger "denne merken".
 
Jeg skjønner helt ærlig ikke hva Jan Petters hjerte har med saken heller, om han hadde solgt klokken med et dårlig hjerte hadde jeg jo skjønt at det var rom for å prute litt om han uansett snart stryker med.