Korrekt: Rolex GTG i Oslo(Numero due)

Dato for Rolex GTG?

• 20. juni

Stemmer: 0 0,0%
  • 21. juni

• 22. juni

• 23. juni

• 27. juni

• 28. juni

• 29. juni

• Antall stemmer
    0
Hei.

Har ikke vært aktiv her på sonen så veldig lenge, så lurer på om GTG'en er en happening som man da kan være med på, eller om det stort sett er for den "den harde kjernen" som muligens kjenner hverandre fra før?

Har en Explorer II og har utrolig lyst til å se på flere flotte Rolexer:)

SimSVa

Det blir nok en råd!
Enn så lenge ser det ut til at det blir 29. juni, spikrer datoen endelig til uken.
Stedet blir formidlet pr PM, og det vil være sentralt i Oslo eller i nærheten av trikken til sentrum.

Ja, og selvsagt blir alle nødt til å oppgi navn og telefonnummer som kan verifiseres før det opplyses om møtested. Selv om vi stoler godt på hverandre her inne er det OK å ha litt sikkerhet også..

jepp, så lenge du er gal nok til å bruke tiden din her inne er det selvsagt OK.
Temaet for kvelden er dog Rolex Rolex Rolex!

Jeg gleder meg! Håper å møte mange gamle og nye kjente :D

Notert!
Her blir det liv!

Viktig informasjon:

- Datoen er satt: 29. juni (kryss like godt av i almanakken umiddelbart)
- Tidspunkt er enda ikke satt (avhenger av stedet), men regn med en gang etter kl 1800
- Stedet vil være i Oslo, sentralt eller i nærheten av trikk. Dersom det ikke blir midt i sentrum vil det i tillegg til trikk være mulighet for parkering like i nærheten.
- Påmelding skjer i denne tråden, og samtlige vil få spørsmål om navn + telefonnummer før endelig informasjon om sted + tid går ut pr PM (informasjonen vil ikke bli benyttet til noe annet, og vil bli slettet etter "bruk")

Det er fullt mulig å komme uten å være innehaver av et Rolex, vi er alle WIS'er, men temaet er Rolex.

Bump'er denne litt. Sikkert noen fere som ønsker å være med her?

Mvh Ursa

Notert!
Her blir det liv!

Viktig informasjon:

- Datoen er satt: 29. juni (kryss like godt av i almanakken umiddelbart)
- Tidspunkt er enda ikke satt (avhenger av stedet), men regn med en gang etter kl 1800
- Stedet vil være i Oslo, sentralt eller i nærheten av trikk. Dersom det ikke blir midt i sentrum vil det i tillegg til trikk være mulighet for parkering like i nærheten.
- Påmelding skjer i denne tråden, og samtlige vil få spørsmål om navn + telefonnummer før endelig informasjon om sted + tid går ut pr PM (informasjonen vil ikke bli benyttet til noe annet, og vil bli slettet etter "bruk")

Det er fullt mulig å komme uten å være innehaver av et Rolex, vi er alle WIS'er, men temaet er Rolex.

Alle som har meldt seg i tråden eller pr PM er lagt til listen.
Registrerer dog at noen "travere" ikke er påmeldt enda, så tillater meg å smelle denne opp til toppen igjen.

29. juni!

Fryktelig usikker på datoen for min del enda, men er kanskje bedre å melde meg på her nå og heller ikke stille enn å ikke få mulighet om jeg først får tid? :)

I så fall er jeg klart interessert i å møte :).

Jeg ønsker også å delta.:D

Dessverre kan det fort skjære seg, da det er litt hektisk for tiden.
Jeg skal gjøre det jeg kan for å stille.

rolex gtg

Jeg ønsker på det sterkeste å delta..
min Sub no-date har lyst til å møte både eldre og yngre familie medlemmer..