Korrekt: Rolex GTG i Oslo(Numero due)

Dato for Rolex GTG?

• 20. juni

Stemmer: 0 0,0%
  • 21. juni

• 22. juni

• 23. juni

• 27. juni

• 28. juni

• 29. juni

• Antall stemmer
    0
Hei

Hvis det fortsatt er mulig å melde seg på, tar jeg gjerne en av de "frigjorte" plassene:)

Hei alle,

Da er PM nr 1 av 2 sendt ut til alle som har vist interesse.
Send meg en PM dersom du ikke har hørt noe.

Mvh Ursa Major

Kjapp oppdatering:

28 personer har nå svart på PM nummer 1.
Kun 4 av disse har med sikkerhet ikke mulighet til å delta.

Kan bli spennende.

Viktig informasjon:

Stedet for GTG er nå booket, og starttidspunkt blir kl 1730.
Forstatt sentralt i Oslo. De påmeldte vil få beskjed om sted på tirsdag.

Mvh Ursa

Kjipt at jeg ikke kunne bli med denne gangen:( Håper dere tar noe flotte bilder og deler
med asylet.
Ha en fin GTG og god sommer.

I morgen vil alle påmeldte få PM nummer 2 med beskrivelse av lokasjon for GTG på onsdag førstkommende. Som nevnt tidligere vil GTG være fra kl 1730.

Viktig informasjon: dersom du ikke står på listen vil du ikke slippe inn.
Dersom du ikke kan verifisere hvem du er (legitimasjon vil bli kontrollert ved ankomst) vil du ikke slippe inn.

Vi er forøvrig pr nå 27 personer som har meldt at de kan komme.
Dette blir stort!

Mvh Ursa Major

begynner å glede meg nå ja. tar meg selv i å trykke refresh hvert femte minutt bare i tilfellet det kommer en PM. :p

Da skal alle deltagere ha mottatt informasjon om tidspunkt og sted for Rolex GTG i morgen.

Det har vært 37 påmeldte, hvorav det nå gjenstår 29 personer som har gitt beskjed om at de trolig kommer. Dette blir moro!

Mvh Ursa Major

Ingen PM her.... :confused:

Edit: okay, nå har jeg en vag idé om hva som kan ha skjedd her. Leser litt tilbake og ser at det er et krav med mobilnummer som kan verifisere mot navn. Siden jeg ikke har hørt noe siden første PM har jeg antatt at dette var ok, men når jeg nå sjekker nummeret mitt på telefonkatalogen.no finner man ingenting, sikkert fordi jobben tok over abonnementet i fjor vinter - hva vet jeg.

Om tilfellet da er at jeg er ekskludert er jo dette litt dumt, dels fordi jeg jo åpenbart (i hvert fall for meg selv) er meg selv og dels fordi alle andre opplysningstjenester har korrekt informasjon.

Selvsagt kan det jo tenkes at jeg bare er uteglemt, men dette er muligens noe organisator bør være obs på, evt. i hvert fall informere om, det hadde jo vært en smal sak å få nummeret registrert igjen på telefonkatalogen.no, mye fordi oppføringen kun har blitt deaktivert ifm flyttingen av eier på abonnementet ser jeg nå på min side på telefonkatalogen.no.

Jaja, kanskje vi sees i morgen, kanskje ikke.

Ingen skal være uteglemt, så da sender jeg deg på ny!
Du står på listen.

Edit:
Det ser ut til at noen ikke har mottatt PM. Dersom det er flere som mener de mangler ber jeg om å få beskjed pr PM.
Alle som har meldt seg er undersøkt, googlet og godkjent, så ingen er ekskludert.