Håper noen har med Explorer I i kveld. Skulle ha prøvd denne på armen. Om det er 36 eller 39 mm spiller mindre rolle.
Beklager min frekkhet, men det florerer ikke akkurat av disse klokkene her på mine kanter
Takk til arrangør Ursa for en meget trivelig kveld! Latterlig mye flotte klokker, selv om et av medlemmene ikke rakk å ta med kofferten sin. Uansett hyggelig å få et ansikt på flere av nickene!
Eneste bildet jeg tok er dette - som ikke er en rolex engang
Takk for i kveld, riktig hyggelig var det. Mange kjente tryner, en hel del nye. Jeg fikk ikke med meg noe allfoto, da jeg plutselig så at tiden for å løpe til kone og barn hadde kommet. Jeg veivet litt rundt med kameraet mens jeg minglet, her kommer noen bilder!
Takk for i kveld folkens! Hyggelig å møte mange nye fjes. Utrolig bra tiltak Ursa! Tok bare et bilde, skal laste det opp når jeg er ferdig med å se på det
Takk for i kveld folkens! Hyggelig å møte mange nye fjes. Utrolig bra tiltak Ursa! Tok bare et bilde, skal laste det opp når jeg er ferdig med å se på det
Tusen takk for en hyggelig og spennende aften. Var moro å se folkene bak nickene og finne ut at dere var like hyggelige i virkeligheten som det virke som her
Var utrolig mye lekkert å sikle etter i dag, og jeg beklager til alle som fikk mine klamme fingeravtrykk smurt utover sine klokker
Så nå får jeg vel begynne å spare da, hva neste skal bli er ikke godt å si da folk dukket opp med forskjellige fristelser på venstre og høyre hånd (noen hadde til og med lommene fulle)...
Etter et velregissert vekkelsesmøte har jeg sett lyset og to Rolexmodeller står nå på handlelisten.
Først og fremst en stor takk til Ursa for et strålende arrangement!
Dernest en stor takk til alle andre som deltok og som bidro til at jeg fikk min livs klokkeopplevelse.
Særskilt takk til Mogens, som tok med et av sine ur bare for min skyld, og som også ønskes en riktig god ferie.
Her er Mogens' ur på min arm. 36 sjarmerende millimeter er akkurat passe
Kjempelurt å møtes på denne måten før sommerferien...
Så har man sikret turisthytteferien for familien atter et år framfor cruice i Carribien med all inclusive........ Takk fra kona også.........
Neida, men en stor takk er på sin plass til først og fremst arrangør Ursa, samt til ALLE som bidro til at dette ble veldig hyggelig, nemlig nettopp ALLE som var til stede, inkludert innehaver av stedet vi var på.
Tusen takk Ursa for supert tiltak. Tydeligvis et arrangement som nå kanskje blir en tradisjon (?)
Hyggelige folk, god stemning og bra klokker. Og vertskapet burde vel også takkes - men jeg er usikker på om steder skal nevnes her
Av de påmeldte dukket 25 personer opp - og det til tross for strålende vær utendørs.
Hyggelig selskap, utrolig mye flotte klokker, praten gikk løst, latter, gull, glitter, stål, grønne skiver. Alt i alt like bra som forrige gang - la oss gjøre dette til en tradisjon!