Korrekt: Rolex GTG i Oslo(Numero due)

Dato for Rolex GTG?

• 20. juni

Stemmer: 0 0,0%
  • 21. juni

• 22. juni

• 23. juni

• 27. juni

• 28. juni

• 29. juni

• Antall stemmer
    0
Takk Ursa, og alle dere som møtte opp for en flott GTG! Og nå har det endelig gått opp for meg også... Gull er sjef :cool:

Tusen takk Ursa for supert tiltak. Tydeligvis et arrangement som nå kanskje blir en tradisjon (?)
Hyggelige folk, god stemning og bra klokker. Og vertskapet burde vel også takkes - men jeg er usikker på om steder skal nevnes her

Hyggelig å møte deg og alle de andre som var tilstede!

Forstår egentlig ikke hvorfor stedet vi var på ikke kan nevnes nå i etterkant. Da jeg etter en passe lang mc-tur kom oppglødd hjem ved ellevetiden i går kveld og kjerringa spurte hvor jeg hadde vært, så svarte jeg helt enkelt: "Klokkehimmelen" :D

Takk for et flott møte! Ja, la oss absolutt gjøre dette til en tradisjon. Gikk hjem og drømte om gull :D

Mye fordi det ikke er første gang, og således og forhåpentligvis ikke siste gang, lokalene har vært brukt til nettopp dette formålet :).

Var litt overentusiastisk ovenfor damen selv om klokker og gull og gudene vet ikke hva når jeg kom hjem i går, hun var kanskje ikke like enig som meg i at 200+ for en hvitgull Daytona og en helgull GMT2 med grønn skive virket som en god idé.

Om ikke annet fikk det Porscheplanene mine til å fremstå som direkte smart fra hennes perspektiv, så jeg antar at jeg for så vidt vinner på dette uansett.

Takk i like måte, alle sammen! Alltid hyggelig med "klokketreff":p

Riktig god sommer! Jeg kommer nok kun til å være sporadisk på TS de neste 4 ukene...

f27c0509.jpg

Riktig god sommer! Jeg kommer nok kun til å være sporadisk på TS de neste 4 ukene...

f27c0509.jpg

Fyttihel#%#¥!!! jeg var vel den eneste som ikke fikk siklet litt på denne igår. Gratulerer - den er helt sjef :)

Takk for igår alle sammen og god sommer...vedlig bra iniativ Ursa :D

Regner med den blir med på tur Mogens ?

Takk til dere alle for hyggelig møte i går. Mye hyggelige mennesker og mye fine klokker. Dette må gjentas!

Det ser ut til å vært en hyggelig kveld. Er det for sent å melde seg på:(

f27c0509.jpg

Åhh. :eek: Nå forstår jeg hvorfor du har kvittet deg med Rolexer i endetidstempo den siste måneden. Gratulerer, og post gjerne flere bilder.

Det ser ut til å vært en hyggelig kveld. Er det for sent å melde seg på:(
.

Send en mail til Ursa, tror det er plass til en til...:D

Åhh. :eek: Nå forstår jeg hvorfor du har kvittet deg med Rolexer i endetidstempo den siste måneden. Gratulerer, og post gjerne flere bilder.

Hehe, denne har forsåvidt vært i hus en liten stund, men takk for gratulasjoner! Den er på badeferie en måneds tid, men skal forsøke å få tatt noen sommerbilder av den i løpet av ferien...

Herlig, Mogens!

Godt å se at det ikke bare er jeg som er splitter pine gal! :p

Den var rett og slett nydelig!