chronometer
Støttemedlem
Denne tråden forstår jeg ikke en dritt av, men det er sikkert for at jeg er for gammel og vant til dagens valutta. Hvis ikke det hele er et gigantisk pyramidespill, da er jeg med ..
Denne tråden forstår jeg ikke en dritt av, men det er sikkert for at jeg er for gammel og vant til dagens valutta. Hvis ikke det hele er et gigantisk pyramidespill, da er jeg med ..
Takk for tips tidligere i tråden. Kjøpte meg inn for en seamaster på 0.60$
Da har BQX byttet navn til ETHOS www.ethos.io samtidig så har prisen skutt i været. Kursen for en Ethos-token er 1.94$
Takk for tips tidligere i tråden. Kjøpte meg inn for en seamaster på 0.60$
Hvilken exchange benytter dere for kjøp av Ethos?
Har kun brukt Coinbase for kjøp av ETH og de tilbyr ikke Ethos.
Samme som over, www.binance.com og www.coinexchange.io Binance har stort sett litt bedre kurser enn coinexchange. Binance krever 2 BQX/Ethos i uttaksgebyr. Coinexchange krever kun 1 BQX ved uttak. Foretrekker selv Binance.
Noen galnere enn andre her merker jeg!
Om du ønsker å investere i minere til en ok pris annbefaler jeg å sjekke ut www.bitmain.com eller www.genesis-mining.com
Alt etter om dere ønsker å ha stående 60 db hjemme eller ønsker cloudmining.
Noe forskjell i pris her og der.
Jeg personlig synes 37.000,- for en miner og utvinnet pr. dags dato 1.46BTC (vannskelighets graden stiger hele tiden) minus 30% av utvinnet valuta er ekstremt dyrt.
Men jeg driver ikke med mining.
Bitquence/Ethos som jeg nevnte her for en god stund siden håper jeg flere av dere handlet.
Disse folka vet hva de driver med!
Her kommer det en Universal Wallet som ordner ALT som er vanskelig og dyrt i dag.
Om dere ønsker å kjøpe/selge eller bare Swappe valuta gir ETHOS deg muligheten i walleten.
Riktig nok er ikke denne kommet ut enda, men den er like rundt hjørne.
Den kommer til å ta over Coinbase, Ledger Nano S, Tresor og alt det andre med walleter som eksisterer i dag.
Jeg har kontrollert opptil 6 wallets på det meste for å holde forskjellige coins.
Ethos gjør det mulig å holde ALLE typer coins.
www.ethos.com
Kjøp på www.binance.com
10.000 kr i kryptovaluta. Ikke interessert i å trade på kortsiktig basis. Hvor og hva?
Synes det virker spennende med noen av coinsene, og kunne tenkt meg et lite lodd. Men gud hvor mye styr det er for å få kjøpt. Kan noen forklare meg lettfattelig hvordan man får handlet noen ethos feks? Finnes det ikke en one-stop-shop? Hvor man betaler med paypal el?
Synes det virker spennende med noen av coinsene, og kunne tenkt meg et lite lodd. Men gud hvor mye styr det er for å få kjøpt. Kan noen forklare meg lettfattelig hvordan man får handlet noen ethos feks? Finnes det ikke en one-stop-shop? Hvor man betaler med paypal el?
Noen galnere enn andre her merker jeg!
Om du ønsker å investere i minere til en ok pris annbefaler jeg å sjekke ut www.bitmain.com eller www.genesis-mining.com
Alt etter om dere ønsker å ha stående 60 db hjemme eller ønsker cloudmining.
Noe forskjell i pris her og der.
Jeg personlig synes 37.000,- for en miner og utvinnet pr. dags dato 1.46BTC (vannskelighets graden stiger hele tiden) minus 30% av utvinnet valuta er ekstremt dyrt.
Men jeg driver ikke med mining.
Bitquence/Ethos som jeg nevnte her for en god stund siden håper jeg flere av dere handlet.
Disse folka vet hva de driver med!
Her kommer det en Universal Wallet som ordner ALT som er vanskelig og dyrt i dag.
Om dere ønsker å kjøpe/selge eller bare Swappe valuta gir ETHOS deg muligheten i walleten.
Riktig nok er ikke denne kommet ut enda, men den er like rundt hjørne.
Den kommer til å ta over Coinbase, Ledger Nano S, Tresor og alt det andre med walleter som eksisterer i dag.
Jeg har kontrollert opptil 6 wallets på det meste for å holde forskjellige coins.
Ethos gjør det mulig å holde ALLE typer coins.
www.ethos.io
Kjøp på www.binance.com
10.000 kr i kryptovaluta. Ikke interessert i å trade på kortsiktig basis. Hvor og hva?