Løping/løpesko-tråden

Nå som det ikke er is og snø over alt i Bergen tror jeg fjellturene skal bli byttet ut med løping en stund. Noen som har gode innspill til runder av litt varierende lengde i Bergen Sentrum? Fløyen/Rundemanen/Fjellveien føler jeg har blitt noe oppbrukt i det siste, så alternativet utenom disse hadde vert glimrende.

Tok forresten årets første 3km løp for å teste hvor formen ligger for tiden, ble 12.02 på grus / asfalt uten hodelykt så sier meg fornøyd med både tid og det faktum at jeg kun endte i buskene en gang på returen :cool:

En finfin runde jeg brukte en del da jeg bodde i sentrum er (jeg startet ved mariakirken) ---> opp kong Oscars gt -> tok av ved møllendalsveien (ved gamle Hansa) ---> til danmarksplass ---> opp et par svinger til blekenberg (ligger en liten ICA der) ---> videre mot puddefjordsbroen (fin utsikt hele veien der) ---> ned til broen - og full pinne over broen før nedtrapping til sentrum igjen!
God tur!

Hei !

Etter å ha kjøpt joggesko "on-line" og i utlandet, tok jeg en tur på løplabbet for kjøpe nye joggesko. Prøvde fire par, og pussig nok de som kjentes best ut var dyrest, slår sjeldent feil... Satser på mer regelmessig løping nå når det så smått begynner å bli litt lysere ettermiddager. skal ikke stå på farge og mønster ihvertfall

2014-02-20142825_zps880b36a0.jpg
[/URL][/IMG]

Redigert:
Hvilken modell er dette @daghoi

Google fant det ut: Asics Gel-Kayano 20 Lite-show, herre

Redigert av en moderator:
Denne kom i posten i dag: Inov-8 Race Elite 70 windstopper. Den veier bare 70 gram, altså helt latterlig lite! Meget komfortabel å ha på, og doble glidelåser gjør at man kan lufte selv om det er en overtrekksanorakk. Følger med en liten pose til å pakke den i, type 15x10cm. Ser for meg at den også kan være fin å ha i toppen av sekken på solfylte dager i fjellet når det blåser litt surt også. Gleder meg til å prøve denne i morgen!

1373707997-56964300.jpg