- Medlem
- 23. mai 2013
Hei,
Bor selv på Frogner og løper en god del. Frognerparken - som du nevner- er et godt alternativ, men det kan jo bli kjedelig å løpe i ring der etterhvert. Selv løper jeg en god del på Bygdøy, mange fine stier og grusveier der ute, og en passelig lengde +/- 1 time. Om man vil ha en lengre tur er det jo fint å løpe oppover mot Fossummarka via Røa. Om du først er i området Fossum er det flott å løpe nedover langs Lysakerelva og så langs sjøen inn til byen igjen. Området rundt Østernvann og Bogstadvannet har et utfordrende terreng Et annet forslag til langtur er oppover mot Voksen og så langt innover du gidder, jeg har noen ganger løpt i buss 46s rute og så innover i marka for så å knekke innover mot Ullevålseter og så ned til Sognsvann.
@semmern har jo noen fine tips her.
Takk for tips, mange fine ruter å utforske her
Dama løper 2,1 jeg løper 10km. Målet mitt er 45 min. Men har hatt vondt i både kne og rygg den siste tiden. Tror oppvarmingen blir det viktigste.
For å motivere deg litt... Dama løp på 1.45 ifjor, og tenker samme i år. Får håpe du ikke løper tregere
Lykke til!!
Hørt mye bra om de der @Skug. Gratulerer.
Nå som det ikke er is og snø over alt i Bergen tror jeg fjellturene skal bli byttet ut med løping en stund. Noen som har gode innspill til runder av litt varierende lengde i Bergen Sentrum? Fløyen/Rundemanen/Fjellveien føler jeg har blitt noe oppbrukt i det siste, så alternativet utenom disse hadde vert glimrende.
Tok forresten årets første 3km løp for å teste hvor formen ligger for tiden, ble 12.02 på grus / asfalt uten hodelykt så sier meg fornøyd med både tid og det faktum at jeg kun endte i buskene en gang på returen