Jepp, gamle(ev. nye) belter er helt klart det jeg liker best å jobbe med. passe tjukt og et belte gir 2-3 reimer. Vurderer å kjøpe meg en gammel "ludvik" sekk og lage noen canvas reimer. Noen som har prøvd å lage canvas remer?
Sliter med det selv, for stort sett det meste diverse buntmakere har er alt for tykt. Men som har vært nevnt av Orlando her tidligere, så er det mye gamle belter osv på fretex som egner seg. Ikke prøvd den løsningen selv, men burde funke det. Men finner du et sted med utsalg av riktig type skinn, så si for all del fra så gjør jeg det samme
I Oslo går man til C Hemsen i Niels Juels gate.Hvor får jeg tak i tynt lær? Noen i Oslo?
Jepp, gamle(ev. nye) belter er helt klart det jeg liker best å jobbe med. passe tjukt og et belte gir 2-3 reimer. Vurderer å kjøpe meg en gammel "ludvik" sekk og lage noen canvas reimer. Noen som har prøvd å lage canvas remer?
I Oslo går man til C Hemsen i Niels Juels gate.
De har noe tyske greier ("Fall-leder"?) som er mye høyere kvalitet enn det norske læret.
I Oslo går man til C Hemsen i Niels Juels gate.
De har noe tyske greier ("Fall-leder"?) som er mye høyere kvalitet enn det norske læret.