Liten advarsel til sonens medlemmer

Nei - pokker ta!
Dette var svært leit å høre. Dog så virker det som om du har kommet svært bra ut av det. En Iphone er ufattelig lett erstattet...det samme er jo strengt tatt også lommebok, klokke, kamera osv....

....for de som ikke har møtt Prippa så er det rett som han skriver - ser absolutt ikke ut som et helt enkelt overfallsobjekt.

God bedring, Prippa:p
 
Leit å høre! :-? Håper det går bra med deg etterhvert, ønsker deg god bedring. Kan jeg få spørre om hvor på Frogner omtrent dette var? Jeg tråkker jo de samme gatene selv, og det gjør kjæresten min også :(

Det er så leit at folk er villig til å gå så langt for ganske små verdier. Det kunne gått så mye verre.

Hei Anders,

jeg hadde vært på frogner kino, og gikk bortover frognerveien til ca frogner plass. jeg ringte kjæresten min allerede ved bjørknes og sa jeg var på vei. så kvartalet før jeg kom fram ringte jeg igjen og sa hun kunne gå til døren. 10-5 meter før jeg var ved døren sa jeg at nå er jeg utenfor, du kan åpne, og la på. så ser jeg disse folkene og jeg rekker såvidt å stoppe for å vente på at døra åpnes før de slår til.

Men, ikke bekymre deg unødvendig nå da. bare vær obs på gutter som går sammen. Jeg la merke til at de gikk veldig tett. nesten som en enhet.
 
Så bra du kom deg uskadd fra det!
Når mobben var i flertall, kunne det fort ha utartet seg til noe skikkelig stygt noe :(

Ta vare på deg selv!
 
Trist å høre dette...
Er ikke riktig at man skal måtte føle seg utrygg etter mørkets frembrudd!

Håper alt er bra med deg!
 
Godt å høre at det går bra med deg, selv om det er grusomt at sånt skjer. Skal ikke skje i et land som Norge dette, håper virkelig Politiet får tatt dem og de får en passende straff. Masse god bedring hvertfall.
 
Like i min hood, så greit å ha øynene ekstra med seg. Takk for info. Og igjen: håper du kommer deg.
 
Au.. trasig å høre.

Jeg trasker også i de samme gatene og vil definitivt ha noe som dette i bakhodet.

Forhåpentligvis vil jeg klare å løpe unna om noe skulle skje..

Når jeg hører slike beskrivelser tenker jeg med en gang på A Clockwork Orange.

Som flere påpeker vil du sikkert få en rekasjon i ettertid - du sier du er rasjonell - og en reaksjon er rasjonell spør du meg, uten at man skal ta på vei av den grunn.. God bedring uansett! Kroppen kommer seg alltids.
 
minuteman; Jeg synes steinharten var ganske lett, hvertfall i forhold til helson`n min. Hadde den på meg, og de tok den ikke, men brukte venstre til å holde fast i kamera.

DJM, ikke meningen å være negativ, men det var ingen signal på at dette kom til å skje før det skjedde.. Men en ide kan jo være å ikke gå med iphone etc utpå kvelden og skriv melding eller noe slikt åpenlyst med verdiene
 
Det er jo det som er det skumle, at du ikke fikk noe signal på noen måte.

Da er det naturligvis vanskelig å verge seg mot et slikt overfall..
 
God bedring

Trist når sånt skjer. Viktig allikevel å ha fokus på at det tross alt gikk bra.
Håper ikke du blir skyggeredd i fremtiden. Det hadde jeg blitt.
Litt humor oppi det hele..... I ekte TS-forum ånd slenges det på veldokumentert info om tidligere overfall (bilde) og et velment råd om å legge inn bud på ei klokke som kunne passt bedre i nærkamp.
Livet går videre tross alt.
Du er en tøffing Prippa! Stå på videre :p
 
Fanken - jeg blir oppriktig dritforbanna når jeg hører om slike laverestående livsformer uten ryggrad. Godt at du ikke ble alvorlig skadet og virker å takle opplevelsen.

God bedring!
 
Ja vi klokkefolk er en herlig blanding med bra folk. (er mitt inntrykk hvertfall)

Derfor jeg tenkte å gi beskjed. Så man kunne vite om det.

Ikke meningen å drive skremselspropaganda, men.. hvis man tenker over ting så er man ofte et skritt foran på bedømmelsen av ting, enn om man ikke har muligheten for at noe slikt kan skje i tankene.

Veldig glad for at jeg har hatt flaksen på min side ja.
 
Skjedde noe veldig lignende med meg for et par år siden på Grønland T-banestasjon. 6-7 stk. som kom og presset meg opp til veggen, slo meg et par ganger i fjeset og reiv alt dem klarte etter iPhonen min. Heldigvis begynte forbipasserende å rope på dem, og de stakk av uten å klare å stjele den. I etterpåklokskaphet burde jeg jo bare gitt slipp på den, hadde jo ikke vært særlig kult å blitt stukket ned for en iPhone til 4K... Heldigvis gikk det bra med både meg og telefonen da, men men.
 
Pass på beateren

Helt forjævlig at slikt skjer, og blir ekstra oppgitt når det skjer med et TS-medlem:mad:
Bra at du kom helskinnet ut av det og med helsen i behold. Det er jo en smal sak og erstatte en iPhone(galaxy 2), kontra Helson-en din, så sånn sett var du "heldig".
 
Shit... Du har vært heldig.. Små marginer som skiller utfallet fra slik vold..

Håper du klarer deg fint, får du en senreaksjon må du ta den på alvor.. Er ikke noe å spøke med å bli slått ned på den måten, hverken mentalt eller fysisk..
 
Trist lesning.
Har selv erfart de psykiske ettervirkningene etter en slik situasjon, og det er greit å ta forhåndsregler, og i alle fall forberede seg på at det kan komme en reaksjon.
God bedring :)
 
Uff, det der er bare helt forjævlig. Selv om man kan være etterpåklok mht. synlige verdier osv, tror jeg vi alle ønsker omgivelser der man kan prate i sin egen mobiltelefon uten å være bekymret. Vold på denne måten (egentlig alle former) er så respektløst og primitivt at det ikke finnes nåde IMO.