Om det er Mr. Stonegate himself bør jeg av prinsipp være forsiktig med å fastslå. Men, det er i alle fall en Ronny Olsen fra Rognan med interesse for klokker. Samboeren hans het Rachel, hvis Høgis kan bekrefte at dette var damen han snakket med så er det blink.
Fikk akkurat en sms om at han kom til og overføre noe mere, etter og ha nevnt at jeg vil gå videre med saken.
Fikk akkurat en sms om at han kom til og overføre noe mere, etter og ha nevnt at jeg vil gå videre med saken.
Det er bra. Tror trusler om politi funket bra i den andre saken også, hvis jeg ikke husker helt feil.
Virker jo ikke helt som en stødig kar, han flipper jo fullstendig hvis man kontakter samboer o.l. "Trusler" du liksom.
Lurer også på hvordan godeste ronnanol oppfører seg ellers i livet ja, det blir ikke akkurat pluss i boken av sånne saker som dette her.
Om du googler litt ser du fort at han er kontaktperson i både barnehage og barneskole. Brev til arbeidsgiver og venner er nok på sin plass.
Nå syns jeg det tar av...
Hva har arbeids giveren og vennene hans med det .???
Han har så vidt jeg kan lese betalt en del penger tilbake. og ut fra hva jeg kan lese har han tatt kontakt i dag med løfter om mere penger.. det står ut fra hva jeg kan lese 5000kr igjen og betale.
Jeg prøver over hode IKKE og forsvare han i det helt tatt..
Men jeg tror man skal trå litt forsiktig han har faktisk kone og barn. Vi snakker faktisk om et mindre beløp ikke en halv million her.
Blande inn arbeids giver, venner og slikt hører ikke hjemme...
Hadde han gitt totalt faen og ikke gjort noe i rettning om og gjøre opp for seg hadde saken vært ander ledes.
Jeg presiserer at jeg ikke forsvarer svindel forsøk.
Ettersom dette er en person som gjentatte ganger har svindlet rundt seg kan man jo lure på hvordan man kan forhindre at fler blir lurt.
Selvom litt av beløpet er tilbakebetalt er det fremdeles svindel, om hele beløpet blir tilbakebetalt har det også vært en svindel.
Tror også gjerne at forsikringsselskaet hans kunne gjort klokt i å se hva de har betalt ut til han de siste årene.
Det er jo ikke snakk om ett enkelt tilfelle. Så ett mindre beløp er vell litt å ta i!
Hvor mange penger snakker vi ca... ?????
Har noen her en rask beregning..
+ minus
Er enig med Mathfjeld, og jeg syns svindleren bør outes til flest mulig. Høna flyr i en liten bygd som Rognan, og dagliglivet blir fort surt.
Nå har han kone og barn også. Tror dere skal roe ned litt, det får konsekvenser for en hel familie.
Ronny Ronglan er selvsagt en gjøk av dimensjoner, men barna og sannynligvis kona er uskyldig. Så slapp av og la politiet gjøre jobben sin.
Ronny Ronglan er selvsagt en gjøk av dimensjoner, men barna og sannynligvis kona er uskyldig. Så slapp av og la politiet gjøre jobben sin.
Pr nå gjenstår 5000 av totalt 17000 iflg kjøper. Om noen hadde narret meg på denne måten hadde blitt pissed uansett sum. Det er et par ting man bare ikke kødder med, og for folk her på TS er nok en av dem klokker.
Og barbere han på hode....