Lurt på finn.no

Som jeg skrev tidligere så er det jo godt at såpass mye kjøpesummen er tilbakebetalt, det stiller jo saken i et annet lys. Skrev også at det var opptil den svindlede hva som skulle gjøres. Når saken har kommet til det punktet den har er det kanskje like greit og ikke gjøre noe som helst utover å ta imot resten av pengene. Røver Ronny fikk et meget meget gunstig forbrukslån, og det har han nesten betalt ned..

Andre hentydninger fra meg som går på annet enn å sitte med armene i kors står jeg helt inne for. Hadde noen sendt meg en fake klokke og gjort seg vanskelige i etterkant, hadde jeg tent på alle pluggene. På den kanten av byen hvor jeg vokste opp (øst for både Ferner Jacobsen og Akerselva), ville noe slikt rett og slett medført en god gammeldags blåveis og en aldri så liten verandaleppe.

At andre har andre meninger om hvordan saken burde ha vært eller skal håndteres er helt greit. Det jeg liker med TS er at alle samles rundt en interesse uavhengig av annet. Syns vi skal ha det i bakhodet før vi begynner å krangle oss imellom.

Sånn, da har jeg sluppet ut varmluften ang denne saken:p.
 
Jeg krysser fingrene for deg. Håper du får kontanter på konto så fort som mulig.

Støtte fra MrD
 
Det her er helt OT, men du jacek, om du bruker Opera sin nettleser foreksempel så har den en veldig bra ordbok som retter opp på skrive feilene! =)
 
Det her er helt OT, men du jacek, om du bruker Opera sin nettleser foreksempel så har den en veldig bra ordbok som retter opp på skrive feilene! =)

Ser den. :)

Jeg kommer til og skrive i et word dokument og kjøre rett skrivings funksjonen.

Og så poste, blir letter og følge med. :)

Takk for inn spillet.
 
Ser den. :)

Jeg kommer til og skrive i et word dokument og kjøre rett skrivings funksjonen.

Og så poste, blir letter og følge med. :)

Takk for inn spillet.

Ikke tenk på grinebiterne som kommenterer dette, de har bare ikke noe bedre å komme med! Dette er et forum om ur..

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Når en melder finn.no om potensielle bedrageriannonser, tar de det seriøst og sjekker/fjerner annonsene? Det foregår jo mye salg her inne på TS og dessverre viste det seg at en av brukerene ikke hadde rent mel i posen. Kan man da her inne om ikke annet sette større krav? Good guy listing er en kjempeting. Så kan man bli bedre til å liste kjøpere/selgere som bad guys om prosesen ikke er på stell. Det vil kanskje ikke gjøre den store forskjellen globalt men vil kanskje "skolere" brukerene av TS til å kjøpe og handle med rent mel. Kan bare snakke for min egen del men jeg bruker mye tid her inne, og det hadde for meg vært rimelig kjipt om mitt brukernavn skulle assosieres med negativitet, både i diskusjonen og spesiellt i forbindelse med kjøp og salg.
 
På sikt vil nok hele ronnanol-gate bidra til noe positivt. Vil tro at potensielle lurendreiere som har fått med seg saken vil tenke seg om et par ekstra ganger før de prøver seg på noe funky business. Er vel ingen tvil om at saken har bevist at klokkesamlere står sammen i en sak som dette, og definitivt ikke bare trekker på skuldrene og tenker: "det er ikke mitt problem". Synes heller ikke det har vært noe stor antydning til alvorlige trusler og ulumskheter mot scammeren i denne saken, det lille som har kommet tror jeg har vært frustrasjon på nettet og ikke reelle trusler. Det ronnanol kom med i tråden: (Ble til og med ringt opp fra skjult nummer og informert om at en hadde blitt betalt for å "ordne opp i saken", og at jeg kunne vente meg besøk av opp til 10 personer etterhvert.) kan jeg ikke si jeg stoler mye på i forhold til sakens utvikling, men om det er fakta skulle jeg selvfølgelig ønske at det ikke hadde skjedd, og jeg håper det isåfall ikke kom fra TS.

Til trådstarter: Anmeld forholdet på ditt lokale politikontor med de bevisene du har. Eventuelt gi han en frist på anmeldelse i forhold til resten av pengene på konto.
 
Når en melder finn.no om potensielle bedrageriannonser, tar de det seriøst og sjekker/fjerner annonsene? Det foregår jo mye salg her inne på TS og dessverre viste det seg at en av brukerene ikke hadde rent mel i posen. Kan man da her inne om ikke annet sette større krav? Good guy listing er en kjempeting. Så kan man bli bedre til å liste kjøpere/selgere som bad guys om prosesen ikke er på stell. Det vil kanskje ikke gjøre den store forskjellen globalt men vil kanskje "skolere" brukerene av TS til å kjøpe og handle med rent mel. Kan bare snakke for min egen del men jeg bruker mye tid her inne, og det hadde for meg vært rimelig kjipt om mitt brukernavn skulle assosieres med negativitet, både i diskusjonen og spesiellt i forbindelse med kjøp og salg.

Det tar dem seriøst, jeg har fått svar fra forskjellige kundebehandlere oppigjenom om at dem har fjernet annonsen og takker for henvendelsen.
 
Ser den. :)

Jeg kommer til og skrive i et word dokument og kjøre rett skrivings funksjonen.

Og så poste, blir letter og følge med. :)

Takk for inn spillet.

Skriv akkurat sånn som du vil! :) Bare tull å flisespikke på det der, er jo ikke rettskrivning det handler om her.

Ikke det at jeg har noe med det, men nicknavnet ditt, er det polsk? :)
 
Kommer til og legge Ronny Andre Olsen (som er nevnt endel ganger i denne tråden) som Bad Gay, han har fått så mange muligheter til og ordne opp at jeg til slutt forstår at endel av pengene er tapt. Alle forsøk på ærlige forklaringer er bare bortforklaringer og svada. Aldrig handle av denne typen.
 
Selvom denne saken har krevd mye energi fra deg håper jeg du orker å ta det til politiet. Lykke til!
 
Siste resultat av handelen11

Vil bare anbefale alle og være spesielt forsiktig med denne "luringen". Måtte til slutt gi opp all masingen.... det har allerede tatt for mye energi fra min fritid. En forb.... luring som ikke holder avtaler.
Er helt sikker på at han prøvde og lure meg fra dag 1.