Man bag

F23510-220_0.jpg

Hver dag. Men i høst måtte jeg utenlands på dagstur i embets medfør, og oppdraget var av en slik karakter at det krevde formelt antrekk. Klokken var i orden:

JLC-masterclass-2012-15.jpg


men sekken var nok et stilbrudd, er jeg redd. Heldigvis ser man den ikke så godt selv siden den er på ryggen ...
 
  • Liker
Reaksjoner: titan
Pics or.....

@Edzilla @aek

Ingen ære blant tyver eller tillit blant WISer/klokkenerder, ser jeg. [Insert disarming smiley] ;)

Her er den i jobbmodus, skriveinstrumentsamlingen i rommet til venstre.



Dinghy-bag, eller Field Pouch, i samme utførelse som moderskipet. For nærkampvåpen, minnekort og andre småting.



Siden jeg er en samler, kjøpte jeg like godt en Field Pouch til i en annen utførelse, her med Leash koblet på. Til leppestift, pudder, ekstra strømpebukse og annet EDC for mannfolk.



Kamera hektet - og låst - på CapturePRO. Løsnes med rød trykknapp. Genialt.



CapturePRO.



Pakken fra PD inneholdt altså Everyday Messenger, 2x Field Pouch, Leash, SlideLITE, 2x Slide, Clutch, CapturePRO og et trekk til mitt OM-D EM-1. Meget fornøyd.
 
  • Liker
Reaksjoner: aek
Har flere ganger sett på Mulberry sine Brynmore, men aldri slått til.. #ubesluttsom!
Igår var jeg med samboeren på Trekanten i Asker hvor en av butikkene har Mulberry. Det skulle vise seg at de også hadde 30% på alt i butikken, så da ble det en sjokoladefarget Brynmore med hjem :D Meget fornøyd foreløbig!
 
Redigert: