Min garasje er fylt med...

Tidenes presisjonsverktøy, i beste Clarkson-stil. En hammer ;)
 
Da tok jeg ut min nye firmabil i dag.....
Toyota Landcruiser i perlemorlakk :)

008_zpsce3a4eda.jpg
[/URL][/IMG]
 
Legendarisk type ja.
Møter ofte opp med cash når han skal kjøpe bil av folk, gjerne hundrelapper.
Bilene koster ofte 188.888 og lignende.
Han er forøvrig verdens beste fotograf, verdens beste kundebehandler og verdens sterkeste:)

Artig med litt farge.
 
Volvo Amazon fra 1965. Akkurat nå står den på bukker og er klar for 30mm senk :)

Owld7gg.jpg
 
Ble ett lite bil bytte i går, denne gikk ut:

Endelig fått "nybilen" :D

img0833yf.jpg


Utrolig fornøyd! :)

Og denne kommer inn(Forhåpentligvis innen neste helg):

60_799215894_xl.jpg


:mrgreen::cool:

Nå har selvføgelig tankene om "mods" kommet, felger er ok det blir noen 20" 343 M5 felger, alle ruter skal sotes moderat(Klarer ikke "skille") men så har jeg begynt å tenkte på å legge sort folie på taket...

Hva tror dere, blir det for mye? Har absolutt ikke lyst til å havne inn under råner kategorien.

(Legger ved ett bilde der taket har blitt farget svart):
8244151285_4a261ec230_b1_zps77a718bf.jpg


Jeg har forøvrig ikke soltak
 
Redigert:
Ble ett lite bil bytte i går, denne gikk ut:



Og denne kommer inn(Forhåpentligvis innen neste helg):

60_799215894_xl.jpg

Stilig - gratulerer med nytt! Er det en 520d? Personlig synes jeg sort foliert tak akkurat er innenfor hva man kan tillate seg av "mods" uten å tre inn i råne-kategorien. :)
 
Stilig - gratulerer med nytt! Er det en 520d? Personlig synes jeg sort foliert tak akkurat er innenfor hva man kan tillate seg av "mods" uten å tre inn i råne-kategorien. :)

Ja det stemmer :) Gleder meg til å komme over til en litt mer komfortabel bil. Har trossalt 8 mil tur/retur til kontoret:mad::)

Har funnet en type her i byen som skal ha 3500,- for å hive film på rutene pluss ca 2-3000,- for taket, noen som vet om dette er en grei pris? Han sier han har 11års erfaring så da regner jeg med kvaliteten er der etter, noen merker som bør unngås?(tenker om han er en gjerrigknark og bruker billige produkter så hjelper det jo ikke hvor mange års erfaring han har..:confused:)
 
20" felger. Sålenge dette ikke er en M5, så synes jeg det blir litt fjåsete å kjøre rundt med felger som frarøver en hver form for komfort. Og dessuten synes jeg bilen ser langt mer sober ut med originalt oppsett. (Les; mindre kebabtralle).

Hvit bil? Er ikke det litt 2005?



Forøvrig får jeg gratulere med flott bil som garantert gir masse kjøre- og eierglede.
 
Redigert:
20" felger. Sålenge dette ikke er en M5, så synes jeg det blir litt fjåsete å kjøre rundt med felger som frarøver en hver form for komfort. Og dessuten synes jeg bilen ser langt mer sober ut med originalt oppsett. (Les; mindre kebabtralle).

Hvit bil? Er ikke det litt 2005?



Forøvrig får jeg gratulere med flott bil som garantert gir masse kjøre- og eierglede.

Å referere til "kebabtralle" er i seg selv 2005 eller hva?

@Salvesen gratulerer med en flott BMW!:D
 
Redigert av en moderator:
20" felger. Sålenge dette ikke er en M5, så synes jeg det blir litt fjåsete å kjøre rundt med felger som frarøver en hver form for komfort. Og dessuten synes jeg bilen ser langt mer sober ut med originalt oppsett. (Les; mindre kebabtralle).

Hvit bil? Er ikke det litt 2005?



Forøvrig får jeg gratulere med flott bil som garantert gir masse kjøre- og eierglede.

Godt vi ikke alle er like :) Klart stjeler felgene en stor del av komforten så blir det fort byttet ut, men jeg tviler på at den "stjeler" så mye i denne bilen. Er forøvrig enig at standard oppsettet på disse er pent(Med 19" m-felgene som er optional, men disse ble dessverre ikke solgt med min bil) men jeg føler 19" blir litt lite i de gigantiske hjulbuene til denne bilen.

Nei dette er en hvit bil fra 2011, så fargekoden finnes altså nå også.

Men takk for gratulasjonen :)

Å referere til "kebabtralle" er i seg selv 2005 eller hva?

@Salvesen gratulerer med en flott BMW!:D

Takker @Raymond75 :)
 
Redigert av en moderator: