Min garasje er fylt med...

Volvo og Tesla
0EEB6EAF-9DA8-435E-A436-4CB4D799CD69.jpg
 
Ny grillsesong her også :0) Jeg gikk for blanke nyrer med den nye dobbelteike designen.... storfornøyd


grill_zpsa8aee36e.jpg
[/URL][/IMG]

Da var den nye grillen i hus! Spent på hvordan disse er å få på plass da jeg må på baksiden av fronten for å få løs den gamle! Tvi tvi:cool:

ed2a0c1498b311e3841c0e942e28d0cc_7.jpg


Edit:

Det gikk FINT :D Startet med å demontere litt av fangeren for å komme til, det kunne jeg bare glemme. Alt for liten plass bak der! Tror US modellene mangler noen deksler mellom grill og radiator, for de kommer til der(Har sett en DIY på ett US forum). Så jeg ble nødt til å ta tak og rive til! Funket fint det ;)

0029bb9698ca11e3a6791201ed47478e_7.jpg
 
Ja, den er en "keeper" 1971 matching number, lettere restaurert i orginalfarge og aldri ombygd. Har sansen for 1.generasjon 911. :D
Tom
 
Ja, den er en "keeper" 1971 matching number, lettere restaurert i orginalfarge og aldri ombygd. Har sansen for 1.generasjon 911. :D
Tom

Høres helt fantastisk ut!:D

Har jobbet med bil i over 20år og kjørt det meste der ute, men har dessverre aldri kjørt en 911!:( det er synd!
 
Høres helt fantastisk ut!:D

Har jobbet med bil i over 20år og kjørt det meste der ute, men har dessverre aldri kjørt en 911!:( det er synd!

Da må du bare prøve, personlig foretrekker jeg 1.generasjon men uansett årsmodell er disse noe du må oppleve. Tar du en tur til Oslo området og det er fint vær, er du hjertlig velkommen til å prøve. Veteran på 1000 kilo, boxer 6-er og 2 triple forgassere er en annen opplevelse enn en Tesla.
Tom
 
Da må du bare prøve, personlig foretrekker jeg 1.generasjon men uansett årsmodell er disse noe du må oppleve. Tar du en tur til Oslo området og det er fint vær, er du hjertlig velkommen til å prøve. Veteran på 1000 kilo, boxer 6-er og 2 triple forgassere er en annen opplevelse enn en Tesla.
Tom

Tusen takk for tilbudet! Er jeg i Oslo, skal jeg gi deg en lyd!:)

Ingen ting slår komboen: Bensin, Olje, 6 sylindre og 1000kg!:cool:

Har prøvd en 944 på 90tallet, men det er sikkert ikke det samme!:rolleyes:
 
Vårspretten Øvrevoll

Været ser lovende ut, ta en tur til Øvrevoll, sportsvognstreff, de som kan.
Håper på masse klokkespotting i tillegg til mange fine Porscher og andre biler.
 
Herlig å få veteranen ut av garasjen, hadde en fin 3 timers tur i dag. :D

Nydelig klassiker. Er det en "S" (burde vel se det men husker ikke helt detaljene som skiller)? Jeg hadde en -72 T tidligere, og det var mye mer "sjarm" med 2 triple Webere enn innsprøytningen jeg har nå.
Nå må det jo sies at de knapt 100 hestene ekstra gjør den jeg har nå til en mye artigere bil å kjøre enn den forrige... :mrgreen: