Min garasje er fylt med...

Nei dette er en hvit bil fra 2011, så fargekoden finnes altså nå også.

Gratulerer med ny bil, Salvesen, du har kanskje henta den denne helga?

Forøvrig ikke feil med hvit Beamer, her er mitt eks av sorten, på vinterfelg:

IMAG0009_zpsd5a3f804.jpg
[/URL][/IMG]
 
Gratulerer med ny bil, Salvesen, du har kanskje henta den denne helga?

Forøvrig ikke feil med hvit Beamer, her er mitt eks av sorten, på vinterfelg:

IMAG0009_zpsd5a3f804.jpg
[/URL][/IMG]

Takker! Ja fikk hente den på torsdagen så ble rett før helgen :)

Flott bil det der! Er inne på tanken om mørke felger selv, men klarer ikke å bestemme meg. Dama er heller ikke så lett å få med på "laget" :)

Setene fikk forøvrig en "dyp" rens og ble smørt inn med lotion i dag, bilen var tideligere eid av ett selskap så personen som hadde den hadde ikke tatt godt vare på det lyse interiøret dessverre :/ Men det ble ett brukbart resultat nå, må nok over med en børste for å få det helt fint igjen, får spare det til en annen dag :) Kom forøvrig over en skade på førersete som jeg skal prøve å få reklamert til uken, ordnet det på 1-serien så det burde gå her også :D:cool:
 
Klart stjeler felgene en stor del av komforten så blir det fort byttet ut, men jeg tviler på at den "stjeler" så mye i denne bilen.

@Salvesen; Man skal ikke tenke at lavprofil alltid frarøver deg komfort, nei. Jeg byttet fra 16" til 19" på min forrige E-klasse, og den ble mye bedre å kjøre. Det virket som den fløt bedre over små ujevnheter i veien. Det kommer selvfølgelig mye an på dekkene, og jeg er meget fornøyd med conti, både på grep, komfort og støy. Et rimeligere alternativ, som jeg var nesten like fornøyd med var faktisk Kumho. Større BMW og MB er ganske vare på dekk, så her er det mye komfort å hente.
Gratulerer med ny bil forresten. Hadde jeg ikke jobbet med MB, skal du ikke se bort fra at en F11 hadde stått parkert i garasjen:)
 
Redigert av en moderator:
Ny familievogn F10

Nytt medlem i garasjen, uten mørke ruter eller sorte lister.... Tror ikke jeg kommer til å gjøre noe med det heller......jeg begynner å bli gammel. 2014 LCI grill er bestillt da.....:cool:

pciz.jpg
[/URL][/IMG]
 
Da var den nye grillen i hus! Spent på hvordan disse er å få på plass da jeg må på baksiden av fronten for å få løs den gamle! Tvi tvi:cool:

ed2a0c1498b311e3841c0e942e28d0cc_7.jpg


Edit:

Det gikk FINT :D Startet med å demontere litt av fangeren for å komme til, det kunne jeg bare glemme. Alt for liten plass bak der! Tror US modellene mangler noen deksler mellom grill og radiator, for de kommer til der(Har sett en DIY på ett US forum). Så jeg ble nødt til å ta tak og rive til! Funket fint det ;)

0029bb9698ca11e3a6791201ed47478e_7.jpg
 
Redigert:
Tøft med svarte nyrer! Idiotisk nok har min svarte lameller m/ krom innfatning, må kanskje gjøre noe med det...

Hvilken skinnrens brukte du? Har prøvd med Meguiars Leather Conditioner mot jeans-misfarging, funka sånn passe...
 
Tøft med svarte nyrer! Idiotisk nok har min svarte lameller m/ krom innfatning, må kanskje gjøre noe med det...

Hvilken skinnrens brukte du? Har prøvd med Meguiars Leather Conditioner mot jeans-misfarging, funka sånn passe...


Jo takk! Ganske fornøyd selv egentlig! Bestilte disse fra østen så de passer ikke 100%, blir nok oppgradering til OEM etterhvert :)

Jeg brukte autoglym sin leather cleaner og leather care balm da dette var det "beste" jeg kunne finne her i byen uten å måtte bestille noe over nett. Tror jeg kommer til å prøve meg på swissvax sitt leather care kit neste gang, hørt mye bra om det! Men autoglym produktene fungerer fint for å holde det vedlike tror jeg, men om det sitter godt må en nok over med swissvax sitt for å få ett bra resultat. @hanse

Her er forresten ett før/etter bilde for de som skulle være interessert i denslags :)
PhotoGrid_1392841436851_zpsee98cfdf.jpg
 
Redigert av en moderator:
Vet at det er delte meninger om akkurat dette, men jeg må si jeg foretrekker tørre veier framfor fullt snødekke...
Alt blir litt morsommere (for all del, kan ha det morsomt på snø også) :)

Måtte ut å lufte "bobla" litt ;)

IMG_2959.jpg
 
Going electric
Kommer på mandag.

IMAG0542.jpg



Min bil som står i Skien.
Spennende. Håper jeg ikke får rekkeviddeangst...
 
Redigert:
Husker ikke om jeg har lagt ut denne før, men jeg gleder meg i alle fall veldig til å få denne hjem fra vinterlagring..

 
Min garage er fylt med ......

...... rot, sykler og gudene vet hva ellers, så bilene er forvist til å stå under åpen himmel. Nylig ankom konas nybil. En bensindrevet sak med trekk på alle hjul. Etter litt boning så var det ut på fototur med konebilen. Herlig å kjøre og synes den er røff rent utseendemessig også.

12863794734_04c052dd89_c_zps2d3c83dd.jpg


12863367505_aebb07dc28_c_zps905e765c.jpg


12863797094_9e90b42a2f_c_zps3b457770.jpg


12863449523_fd9d184c59_c_zpsf080dd4c.jpg