Med ny potte på Suzukien går det unna!
Den gamle potten var tett og plutselig gikk det i gangfart opp bakkene. Nå har jeg ny potte og da putrer jeg opp bakkene.
Det er jo vanvittig gøy!
Her er det bilde av den gamle potten. Enderøret er trukket litt ut. Det letter på trykket og da går det fremover igjen.
Bilde av den nye potten har jeg ikke fått tatt. Min datter kabbet "2-hjulingen" da jeg kom hjem. Nå er den ute på tur, så da får dette bildet komme senere!
Herlig sak @petterhg!
Lite tips til oljekull.
Ikke gå bort ifra mineral 2-taktsolje eller riktig blandingsprosent for å få mindre kulldannelse, men skru av eksosen fra sylinderen hver tja.. 2000-3000km og fyll den med bensin/parafin/diesel/kaustrisk soda blanding over natta stående for å løse opp oljekull. etterpå fester du en oppflisa waier i en drill og børster opp innsiden for gørr. Smart å ta ut motstanden i potta og rense eventuelle hull i denne.
eksoskanalen skraper du ut med stempelet i bunn og blåser ut med noen kikk.
autosol + ny plug + ny girkasseolje og du har unnagjort en god service
Selv har jeg skrudd og skrudd og skrudd på tempon min i det siste. Vist er den sjarmerende, men jeg som student har jeg rett og slett ikke råd til 8k i deler hvert halvår
Nytt godt gammelt skilt har jeg skaffet meg også
Yes, litt kjapp derHan skriver at han vurderer RRS. @Session88
RRS er en konebil for det amerikanske markedet. Kjøp en ordentlig RR isteden. RRS er en pimpa Discovery i beste fall.
Viste ikke det. Trodde det bar det samme som de siste 12 år hvor RRS er i beste fall en pimpa Discovery. Dersom de nye er annerledes så er det fint. Tenkte bare at noen måte fylle Hammerfjord sine sko i mellomtiden.Det er feil @Julien, men stemte i "gamle dager". Tidligere så var RRS bygd på Discovery, men det er slutt med den nye modellen. Full Fat RR og RRS er samme aluminium chassis, og de er omtrent helt like. Både i størrelse og innvendig. RR er 5 cm høyere bak (pga skrånende tak på RRS), samt noen cm lengre. Thats it.
Viste ikke det. Trodde det bar det samme som de siste 12 år hvor RRS er i beste fall en pimpa Discovery. Dersom de nye er annerledes så er det fint. Tenkte bare at noen måte fylle Hammerfjord sine sko i mellomtiden.
Det er feil @Julien, men stemte i "gamle dager". Tidligere så var RRS bygd på Discovery, men det er slutt med den nye modellen. Full Fat RR og RRS er samme aluminium chassis, og de er omtrent helt like, samme produksjonsanlegg og metoder. Både i størrelse og innvendig. RR er 5 cm høyere bak (pga skrånende tak på RRS), samt noen cm lengre. Thats it.