Nesten, på RR kan du åpne bakluken to veier, en opp og en ned.. Grunn nok til å kjøpe RR
Pluss at den vanlige er mye tøffere!
Blir den vanlige RR neste gang!
Nesten, på RR kan du åpne bakluken to veier, en opp og en ned.. Grunn nok til å kjøpe RR
Pluss at den vanlige er mye tøffere!
Litt fra min mannhule
Fin bil hva betaler man for en slik? Driver og kikker etter pickup veteran men blir ikke noe klok på det.
Mye pent å se på!
Selv har jeg en rød 66 Mustang stående innendørs og en sort 08 A5 stående utendørs....
Takk. Er helt sikkert mindre arbeid med en submariner vil jeg troNice! Mustang = the Submariner of vintage cars?
Min garasje ble på onsdag oppgradert med en kliss ny Spacegray BMW X5 xDrive 30d MSport, godt å være tilbake til X5 etter 15 mnd med MB ML 350, så de neste månedene består min garasje av
2015 BMW X5 30 d M Sport
2013 MB B180 BE Sport
2009 Vespa 125 GTS
Grunnen til at jeg skriver de neste mnd er at jeg vurderer en MB GLA200 til konemor, da den er mer sporty en B klassen.
Flipper nok biler mer enn jeg flipper klokker til min kones store fortvilelse, men innblanding i bil- og båtbytter avklarte ( satt som krav) da jeg fridde til henne - det angrer hun bittert på. Det gjelder å være litt forutseende.
Denne gang fikk hun faktisk lov å velge mellom X5 og Range Rover Sport og valgte X5 da den går mer under radaren