Min garasje er fylt med...

Glimrende familiebil.

Kunne de bare leget en "høy" variant for oss som liker å stige ut fremfor å klatre ut...
 
Hadde en slik i garasjen for en god del år siden......Elsket den ;)
volvo_262_old_01.jpg
[/IMG]

Mvh
Timebandit
 
Grattis med BMW-en, Yngvejos :D
Bensinsekseren til BMW er uslåelig på lyd. Jeg hadde en 525i E61 for noen år siden. En herlig bil, som dessverre måtte selges til fordel for mer plass når barna kom til verden.
 
Gratulerer Yngvejos, 325i er snadder!:D
Takker. :) Veldig fornøyd nå. ;)
Grattis med BMW-en, Yngvejos :D
Bensinsekseren til BMW er uslåelig på lyd. Jeg hadde en 525i E61 for noen år siden. En herlig bil, som dessverre måtte selges til fordel for mer plass når barna kom til verden.
Takk for det. :) Jeg er svak for bmw sekserene. I tiden jeg har kjørt 530dat har jeg fått stimulert behovene mine med sommerbilen min som har en 2.7 liter hartge sekser, men nå ble behovet for sekserlyd til hverdags for stort. :p
Deilig å slippe forsinkelser pga ladetrykk og automatkasse. ;)

Hvor mange barn har du siden e61 ikke strakk til? Burde da være en ypperlig familieslede det. For min del har e91 rikelig med plass. Ungkar med hund. :p

Edit:
Som et direkte svar på hva garasjen min er fylt med, passer dette bildet greit. ;)
403361_10150593422815726_629590725_11156110_204293708_n.jpg
 
Akkurat oppdatert garasjen med en 116d :) skal bli godt å kassere skoda'n! Blir en lang helg når jeg må vente til mandag for å hente denne skjønnheten:/

http://m.finn.no/car/used/ad.html?f...ius=5&longitude=5.3385857&latitude=59.4053944

:)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Gratulerer med ny bil! Er helt klart av de mest underholdende kompaktbilene det der. Kjøreegenskaper som virkelig holder mål :D Motoren er kanskje ikke noe fyrverkeri når det kommer til ytelse eller lyd, men den er utrolig sparsommelig på drivstoffet og rimelig sterk.
Alltid stas med ny bil :D
 
116d er en flott bil, 116i er fullstendig ubrukelig, men med det ekstra dreiemomentet du får i 116d er du i mål. Godt valg!
 
2009 mod BMW X5 3,0d M-sport
2010 mod MB B 160 BE
2009 mod Vespa 125 GTS

her må vi ha alternativene klare om Oslo Kommune begynner med datokjøring for dieselbiler......:cool:
 
VW Caddy 1.9 Sdi 1999 mod. (Vintervogn).
Yamaha FZ6-N S2 2009 mod. (Frem og tilbake fra jobben maskin).
Vespa 125 Super 1968 mod. (Skal bli daglig-cruiser'n til sommeren, blir skrudd sammen etter lakkering nå).
Vespa 150 1956 mod. (Rosinen i pølsa, strøken tilstand, og jeg er tredje eier siden 56)

Gleder med til Søndagstur med begge italienerne mine, med Pam'en på armen selvfølgelig:cool:. Flere som kjører vintage vespa her inne?