Watches & Such
Støttemedlem
Spørsmålet er vel heller hvordan man går fra G til Leaf - det skjedde.
Ja, hvordan skjedde det?Spørsmålet er vel heller hvordan man går fra G til Leaf - det skjedde.
G til Leaf? DET var tappert! Det blir nesten som fra Redsub til Timex
(Jeg kombinerer selv evigvarende G med kullkraftdrevet bruk og kast bil, så jeg tillater meg å slenge med leppa her i glasshuset)
Ja, hvordan skjedde det?
Det aner meg at det var en kvinne involvert?
Hehe. Ble for lite brukt og gratis parkering utenfor jobben fristet veldig, i tillegg er det greit med mer enn to seter. Det blir ny G etterhvert, men Q5'en funker knakende godt til alle formål. En 2011-modell G er ikke akkurat gratis å eie - det ble noen voksne regninger bare for service og bytting av en parkeringssensor.
@Callahan, ingen kvinne som hadde noen saying i den saken
Ser ikke helt den sammenlikningen der, da både MB og Audi er i samme segment - tysk premium. Og så lenge de er relativt ny, er de ikke dyre å serve. Selvsagt hører man om skrekkhistorier, med utlegg i 150k-klassen, men dette er det heldigvis langt i mellom.
Ut i fra det lille jeg kan om bil, og det man leser på nettet, er vel italienske biler(gjerne slike med steilende hester eller sinte okser) noe av det som er dyrest å serve. Da koster en enkel service fort en sub, og det etter dagens hodeløse markedspris.
Men særdeles enig i uttalelsen din om at en Q5 er mye bedre enn en lommelykt. Unnskyld, Leaf.
Jækla fin @fredde1972!!! Men sjekk garasjen da! Det er ikke mye som er overlatt til tilfeldighetene der heller....! Tøft!
Hey grattis!