- Medlem
- 11. mars 2013
Jeg vil sitte på
Subaruen har klart seg utmerket gjennom vinteren.
Har kjørt tur retur oslo-bergen tre ganger i vinter uten problemer, selv med vaskebrettholke, snøkaos og dårlige forhold.
bare å smekke på firehjulsdriften når man blir lei av å sladde gjennom svingene, så karrer den seg frem over alt
Men nå er det bare noen uker til renaulten kommer ut av låven, så da skal den få seg en liten spa-runde og en velfortjent pause...
så lenge renaulten ikke har utviklet noen problemer i løpet av lagringen selvfølgelig
Disse er det ikke mange av, kudos til en som virkelig bruker en. Husker tilbake da Importøren fikk inn disse, jeg hadde kjørekurs på isen på Golsfjellet for ledelsen. I tillegg til Impreza og Legacy hadde de med en av disse mikrokjøretøyene - de greide faktisk å velte 2 ganger på isen med denne!!!!Subaruen har klart seg utmerket gjennom vinteren.
Har kjørt tur retur oslo-bergen tre ganger i vinter uten problemer, selv med vaskebrettholke, snøkaos og dårlige forhold.
bare å smekke på firehjulsdriften når man blir lei av å sladde gjennom svingene, så karrer den seg frem over alt
Men nå er det bare noen uker til renaulten kommer ut av låven, så da skal den få seg en liten spa-runde og en velfortjent pause...
så lenge renaulten ikke har utviklet noen problemer i løpet av lagringen selvfølgelig
Fin bil men jeg er i absolutt andre enden, liker at disse har høyde og offroad dekk.