Kom ikke her med Sub og Daytona som de verste klokkene dere har eid.
Jeg har denne i en skuff. Det er den verste klokka jeg har hatt.
Den ble kjøpt i tenårene som en nødløsning etter at jeg hadde ødelagt et par helt OK Citizen Ana-Digi saker.
Den ble plukket med fra accesorieshylla i en eller annen klesbutikk, med tanken på at den ikke kunne være helt ille. Men når den kom ut av den gjensveisede plastesken den lå i viste det seg selvsagt at den var så ille og vel så det.
Vis vedlegg 27675
Den veier vel ikke mer enn ca 60 gram. Men alt er av metall, og alt av metall har ufattelig skarpe kanter. Lenka gir hårløse blodige håndledd på kort tid, og den ødelegger skjorter og gensere før man får snudd seg.
Retur var det ikke snakk om så siden esken var åpnet, og faktisk knust i tillegg. Så den har havnet i en skuff til skrekk og advarsel. Og jeg fikk en ny Citizen av far. En pussig ting med den er at den ikke har et eneste merkenavn. Den er bare merket med Quartz foran og stainless steel back, mineral crystal og 30 meter på baklokket. Trolig har produsenten og butikken jeg kjøpte den i vært for flaue til å sette navnet på den. Den har en enste positiv ting for seg, og det er at den ikke er two-tone
Lars Birger