Qwestern
Støttemedlem
Hadde flaks jeg da. Var ferdig utsjekket på under 30 sekunder
Gratulerer! Etter 35sek (burgunder) var løpet kjørt for min del Prøver igjen imorgen!
Takk Leste et sted at vinduet var åpent fra 15:00:04-15:00:20 så måtte visst være kjapp på labben. I morgen skal etter hva jeg klarer å lese meg til vinduet være åpent i ti minutter, så da er det håp for alleGratulerer! Etter 35sek (burgunder) var løpet kjørt for min del Prøver igjen imorgen!
Blir spennende å høre hvor mange bestillinger de fikk. Hvis de selger ut 150stk på sekunder så kan man snakke om tusenvis på 10 minutter vil jeg tro.
Blir jo bare spekulasjoner, men nå er det jo offisielt at 17 serien er ferdig, og for min del er det ikke så logisk at mange vil selge en del av serien med lavere antall til fordel for denne nyeste med flere klokker i serienLiker egentlig 17.06 bedre, og nå er det kanskje håp om at noen havner på markedet til en ikke helt urimelig pris..?
Eller er det å tro på julenissen?
Der kom svaret: 55/45% i blås favør.Tror dere det ble solgt flest blå eller burgunder?
Rimelig teit estimat etter min mening, men heftig sluttpris også.Solgt av Phillips i dag.
Vis vedlegg 248627
Lasergraverte indekser med lume i glasset.17.09 kommer i to nye varianter i samarbeid med Massena Lab:
17.09 MING x MASSENA LAB | Massena LAB
www.massenalab.com