Minutemans klokker (17.07.12)

Flott samling MM! En ujålete og "no bullshit" sådan :) Jeg må også få berømme din utvikling som fotograf, den har vært formidabel ;) Ellers er du en skikkelig humørspreder og en viktig bidragsyter til det gode miljøet på TS. Keep up the good work! :)

+1

Du er en bra mann MM... :)
 
Veldig underholdende skrevet MM, blåste gjennom i en fei. Du har fått en veldig ærlig og kul samling. Blir artig å lese mer fra deg, og ikke minst se hva du bringer inn i samlingen.
 
Flott og levende skrevet MM! Artig å se hvor denne galskapen har tatt deg, og det blir spennende å følge deg videre:)
 
Flott samling du har fått deg.
Det har virkelig gått fort.
Sitter alltid med en smil om munnen når du kommer med dine vittigheter.
Du er det jeg kaller en god gammeldags humørspreder. Fortsett med det.
Gleder meg til hytta blir solgt, klokkekontoen er fullt skikkelig opp og unboxingen som da vil følge.
Mvh BMG.
 
En fryd å lese dine skriverier MM! Liker spesielt godt Longinesen din. Den er utrolig elegant og får f.eks min DJ med blingebezel (til tross for at den er både vintage og klassisk) til å se ut som den har buksene nede.

Håper vi møtes på ett eller annet gtg, fortrinnsvis med mc. Tror jeg får hele klokkeboksen opp i tankveska :)
 
Når klokkesykdommen i løpet av så kort tid kan sette så dype spor hos selv et motstandsdyktig og modent sinn som ditt, er håpet ute for oss alle. Herlig tråd, MM :)
 
Når klokkesykdommen i løpet av så kort tid kan sette så dype spor hos selv et motstandsdyktig og modent sinn som ditt, er håpet ute for oss alle. Herlig tråd, MM :)

Takk for det, Hopalong.
Men motstandsdyktig og modent sinn? Motstandsdyktigheten er på linje med en heroinist med abstinenser. Det må være modent som i gammelt av dage du mener. Tror modningen stoppet rundt konfirmasjonsalderen. Kroppen har nok modnet mer i tråd med alderen. Nå er jeg høyere når jeg ligger på rygg enn når jeg står oppreist.
 
Kanon:) Veldig hyggelig for oss medasylanter at du tar deg tid til å skrive et slikt innlegg, både morsomt og interessant dette, Minuteman!

Du får bare kjøre på med spørsmål, snikksnakk og alt annet fremmover, faktaene har vi medlemmer som kan hi deg på løpende bånd uansett;) Gleder meg også til å se hvilken "klasse beater" som ender opp i Valdres om en stund:p
 
Du har en god penn, mm, nok et meget godt skrevet innlegg. Du har akkumulert opp en fin samling med kvalitetsur, og jeg gleder meg til å følge med på ferden videre :p
 
Jeg måtte ha tilbake en Speedy. Siden jeg solgt den har jeg angret omtrent fra det sekundet norgespakken ble ekspedert på posten. Da min gamle kom opp for salg ga jeg fullstendig blanke i både fut og fogd og brukte mine siste kroner på den.

Dette er jo et ikon av de store innen klokkeverdenen og mine små innvendinger mot gråtone i skiven var jo bare noe svada jeg kom på for å rettferdiggjøre salget. Nå har den kommet tilbake til far, og den har kommet for å bli. Garantert!

014-8.jpg


006-16.jpg