Mjøs-GTG?

Må dessverre melde avbud da reiseruten i forbindelse med jobb er veldig usikker fremover. Må være tilgjengelig for reise på kort varlsel :/

Må dessverre melde avbud da reiseruten i forbindelse med jobb er veldig usikker fremover. Må være tilgjengelig for reise på kort varlsel :/

Det var synd!

Men det er fortsatt mulig for flere tilreisende å melde seg på. Det skal fortsatt være bra med plass:D

Legger ved et stemningsbilde fra sist vi hadde GTG:

3ulylrW.jpg

Kommer nok ganske sikkert å bli sittende utover kvelden. @Hauk kan stille med husrom for de som ønsker det.

Redigert av en moderator:
@-Emil- @Minuteman
@HadronCollider @elf
@Bluebear
@Pippen @Hauk

Da er det en uke igjen:)
Lurer på om jeg skal dra hjem på lørdag eller ta en natt i Lillehammer.Lurer derfor på om alle hjem skal hjem "tidlig" eller er det noen som blir sittende litt utover?
Litt avgjørende for om jeg drar hjem eller ikke;)

Sliter litt med samme problemstillingen her. Hotell koster vel rundt en tusenlapp, men hvis man blir over så går det fort et par tusen ekstra i drikkevarer og mat også. Tror det ender med at jeg kjører hjem på kvelden. Om ikke 9 av 10 går for "full narkose" - da blir jeg nok værende.

Jeg blir iallefall over i Lillehammer (familie), og blir nok sittende litt utover, men ikke noe grøftefyll (spedbarn som nok skal opp iløpet av natta) :)

@Minuteman Som nevnt over hadde @Hauk husrom super sentralt i byen. Om det er ønskelig kan jeg enable forespørsel for deg. Med tanke på at mannen har muligens Norges råeste samling nord for Oslo, vil det neppe skorte på samtaleemner eller godbiter å tafse på en sliten søndag morgen

@Minuteman Som nevnt over hadde @Hauk husrom super sentralt i byen. Om det er ønskelig kan jeg enable forespørsel for deg. Med tanke på at mannen har muligens Norges råeste samling nord for Oslo, vil det neppe skorte på samtaleemner eller godbiter å tafse på en sliten søndag morgen

@iron-man

Det hadde jeg ikke fått med meg eller tenkt på. Hvis han er interessert i å ha en halvgammel bygdetulling boende hos seg så vil jeg svært gjerne vurdere et slikt tilbud.

Bill.mrk: Diskresjon og renslighet er en selvfølge

Ettersom jeg rotet med datoen - hadde tillatelse fra fru Minuteman den 21. - så har den samme dame funnet ut jeg har ødelagt helgen. Som straff reiser hun dit hun hadde planlagt vi skulle den 22. Og hun tar ikke med seg bikkjene. Jeg har da et logistikkproblem og overnatting er dermed ute av bildet.

Har tenkt på kennel, men det er igrunnen ikke så veldig aktuelt.

@iron-man

Kjerringa tok til vettet så hundeproblemet er løst.

Nå er overnatting i boks og jeg vil ikke bli det minste forbauset om jeg skulle bli halvfull til helgen.