Kjør på med iPhone. Du har laget gull av gråstein før.
Gleder meg! Blir samlingen din mer rå nå kommer winderen din til å implodere. Hahah
Gleder meg!!!!
aaah dette er for spennende!
Gleder meg! Forventer mer enn Seiko Monster nå!
Den gamle "kameraet-er-ikke-klart-finten", din luring!
Gleder meg veldig, men synes ikke noe særlig om at du skal nyte denne klokken før oss.
Kjør på med iPhone. Du har laget gull av gråstein før.
Jeg er spent Moore, ikke vente for lenge nå!
Hæ? Må vi vente? Hva skal jeg liksom gjøre på til torsdag da??
Torsdag morgen???!
Jammen!
Hvordan skal jeg få sove nå???!
Jeg sender regningen fra søvnspesialisten til deg, Moore!
Går så bra, så....
En skarve dag eller to fra eller til betyr så lite. Skal kompensere for ventingen med optimalt fokuserte bilder.
Jeg har funnet min grail, og jeg har begynt sparingen. På en måte håper jeg det er den du venter, på en annen håper jeg at jeg blir den eneste på sonen.. Det blir dog en stund til for min del. PP 5205 is my guess, det er vel ikke ulovlig å tippe!
Andre som vil tippe? Så bygger vi opp til take off!
Ikke så rent lite i oppkjøringen til eksamner.
Jeg gleder meg til i morgen tidlig, optimale bilder er vel verdt ventingen!
Jeg har vel blitt en del TS-skada når jeg tenkte i løpet av gårdagen at jeg hadde en flott unboxing fra Moore i vente. Asylinnleggelse dot NO
Torsdag? TORSDAG!? Kom igjen da mann!
Uansett, grattis med det som sikkert er et fantastisk ur!
Etter å ha sett Moore sitt drømmende blikk hos Alf Lie setter jeg pengene mine på en IWC Selvom jeg håper på en ny Lange.
Gleder meg til dette, Moore Er det en IWC med tanke på esken oppi posen mon tro? Samme hva det er, så tror jeg torsdagen blir en dag med flotte bilder av en rå flott klokke
Spennende! Fra Amsterdam sier du, vet at IWC har "europakontoret" sitt der.. da tipper jeg flaggskipet til IWC. En Big Pilot. Muligens utgaven i hvitt gull
Gitt at det Auto sier ang. Amsterdam stemmer, så tipper jeg på en portuguese 7-days, i hvitt gull kanskje?
IWc har vel fortsatt de fleste funksjoner i Sveits, så vidt jeg vet. Hele Richemont distribuerer riktignok fra Amsterdam i Europa, men da kan det jo også være JLC, VC, Panerai, Roger Dubois, Lange + flere andre merker.