Pent! Har faktisk ikke lagt merke til at småskivene har sirkulær tekstur før nå. Si meg, bruker du virkelig iPhone med macrolinse fremdeles? Eller har du investert i noe tyngre? Du har jo for så vidt vist oss lignende kvalitet med iPhonen før. Hva er belysningen? En lampe med stor jevn lysflate? Eller to kanskje?
Det var artig å se Bullitt sitt oppsett med to IKEA-lamper. Godt bevis på at man klare seg med enkle hjelpemidler så lenge man forstår lys.
Ahhh! Praktfulle bilder!
Elsker Speedy!
Nydelige bilder Moore. Nå fikk jeg plutselig et behov for å bytte klokke på armen.
Nydelig bilder, Moore
Nydelige bilder! Likte veldig godt de som fremhever kasseformen med de vridde lugsene, det er i mine øyne en av Omegas peneste design-varemerker!
Har hatt min mye på armen i det siste. Kommer alltid tilbake til Speedmaster, det går liksom ikke an å bli lei av den.
Grattis Moore! Denne står på listen over "må ha ur"! Venter i spenning på unboxing av ditt neste ur
Lenge siden jeg har sjekket denne tråden. Ble tipset i går om at du hadde fått deg speedy. Så gøy gratulerer. Nå får jeg begynne å Namedroppe deg. "mmmjjaaaa det er jo noen likeheter mellom Moore's og min samling"
Har du forøvrig fått med deg hvorfor Neil Armstrong ikke hadde klokken på armen? Klokken montert i rommodulen var gått istykker så hans speedy var igjen for å erstatte den.
Historien om Armstrongs manglende ledsager i vandringen på månen erindrer jeg å ha lest. Og bra for Buzz Aldrin som kunne være først - og alene - om noe fra ferden, da...
Alene om den viktige delen!
Nå får jeg begynne å Namedroppe deg. "mmmjjaaaa det er jo noen likheter mellom Moore's og min samling"
Nå får jeg begynne å Namedroppe deg. "mmmjjaaaa det er jo noen likeheter mellom Moore's og min samling"
Jeg også
Flott bilde.
Er det fotspor fra cheroksen til minsten vi ser der?
Tøft bilde! Er det en lommelykt på bakken som er lyskilden?
Flott bilde. Det ser jo ut som fotspor på månen!
Tiden det tok å ta bildet: 34,4 sek