Gratulerer med nok en makeløs klokke.
Ønsker også og takke for presentasjonen som er meget smakfull.
Mvh
Timebandit.
Et meeeget vakkert syn! Gratulerer, Moore.
Gartulerer så mye med et nytt premium ur!
Endelig, der kom den.
En skjønnhet vel verd å vente på.
Gratulerer så mye, Moore!
Gratulerer Svært elegant!!
HÅHÅHÅ.....for et ur, og som alltid, en flott presentasjon. Gratulerer
Og så er jeg veldig fornøyd med at jeg traff på quizen, selv om jeg nok tenkte det ville bli en variant i hvitt gull.
Gratulerer så mye! Dette var "over the top" etter min bok
Jeg visste om sjeldenheten, men har aldri hatt gleden av å se den in real life. Med tanke på antallet dedikerte IWC-samlere rundt om i verden antar jeg det gjaldt å være rask på avtrekkeren her...
Fantastisk flott sak og som vanlig, perfekt og grundig presentasjon. Gratulerer!
Probus Scafusia, ingenting over i mine øyne. Som alltid en flott presentasjon av et fantastisk ur. En keeper.
..sorry - ble lommesendt.
Gratulerer igjen! Jeg kan bare forestille meg hvordan denne klokken er i levende live. Selv om du tar fantastiske bilder (som vanlig), så tipper jeg likevel at denne fremstår som noe helt eget på hånda.
Grattis!
Grattis med nytt, denne var sjeldent flott og står så absolutt til forventningene vi alle haft kring denne unboxingen.
Jeg må på vegne av oss vanlige dødelige horologer si hvor mye vi setter pris på at du er blitt gitt både ordets, fotografiets og kjøpstyrkens gave.
Selv får jeg holde til gode med de to første
Gratulerer med nok et nydelig ur! Det begynner å bli tyngde i samlingen din nå, bokstavelig talt.
Gratulerer med nok ett fantastisk ur. Jeg blir litt målløs når jeg ser slikt!
Magisk!
Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2
Herregud! Helt topp! Gratulerer
Gratulerer med en nydelig IWC!
Gratulerer med en utsøkt IWC LE Du har det med å dra opp den ene godbiten etter den andre når nyheten skal vises til oss medasylanter
Gratulerer! Virkelig vakkert ur. IWC Portuguese er virkelig vakre ur, men her har du noe helt spesielt. Skjønner godt at du "gifter" deg med dette uret! "Wear it in good health" som jeg har hørt engelskmennene si
Gratulerer med nok et enestående ur Moore!
Om du får tid og lyst hadde det hvert artig med bilder av denne og PC sammen8)
Den var aldeles nydelig, virkelig vakker med sitt rene og perfekte utseende, også den baksiden da! Gratulerer så mye, den hadde definitivt vært en keeper for meg også.
Fra mobilen
Gratulerer så mye med en nydelig IWC Moore.
Dette var virkelig snadder Moore!
Liker godt Portuguese-modellene selv så takk for at du deler din egen opplevelse med oss
Gratulerer med en helt RÅ klokke! Denne er vel umulig å toppe her inne tenker jeg!
Gratulerer igjen
Fantastisk pent. Makeløs balanse i design og form.
Et spm: hvordan får du power reserve indikatoren til å droppe fra 7 dager til 1 dag i løpet av et bilde?
Gratulerer med å få kloa i denne sjeldenheten.
Gratulerer så mye!
Et meget lekkert ur i en fantastisk innpakning!
Oh shit!! Gratulerer så masse, dette var virkelig et nydelig ur!!
Gratulerer med ny flott IWC.
Det er ikke bare selve uret men bilder og beskrivelse som er med på å understreke at du er genuint interessert og dedikert. Historien(e) bak valget er fasinerende. Takk for at du deler!
Gratulerer med en sanselig nydelig IWC. Du topper deg selv hele tiden, jeg bare lurer på hvor det skal ende?
Jeg venter bare på den dag 5980 skal ut til fordel for den nye 40års jubileumsmodellen. Da skal jeg være klar til å ta over
Slitan med ny klokke